![]() |
Waarom Fabiola eigenlijk?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110707_195
Citaat:
Ik vind het eigenlijk raar dat Fabiola een doelwit is, ze is een gepensioneerde koningin. Albert en Paola zijn het regerend vorstenpaar, dan vind ik het wel raar dat ze hun pijlen op Fabiola richten? Dat ze dan vb Albert of Filip niet bedreigen? Raar dat ze het op Fabiola gemunt hebben. Iemand enige verklaring hiervoor? |
Fabiola is elke tel van de dag met de dood bedreigd. Maarre, wat heeft dat met regeringsvorming te maken?
|
haar verheidsdatum is immers al het meest overschreden ? :D
geen idee feitelijk, gewoon ne zot :/ |
echt grappig ocharme die fabiola waarom wordt zij altijd bedreigd
|
Citaat:
La Belgique is in nood. De emoties van de simpele Belgen moeten bewerkt worden. De vijand staat voor de deur, Pardon, de vijand is onder ons. O, dierbaar België .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms, héél soms, is het nuttig dat een zekere latente spanning onder de bevolking ietwat ondergesneeuwd wordt met “nieuws” dat niets terzake doet, maar toch een beetje de aandacht trekt.
Elk staatsregime ter wereld weet dat, en kent dat foortrucje. Ware het niet verbazend dat het Belgisch regime het niet zou kennen ? |
och komaan zeg, bedreigt, een hele politiek spelletje ja, als het echt serieus was zou men haar al lang omgebracht hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben hier duidelijk te maken met het werk van een Vlaams-nationalistische moslimfundamentalist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Mens is te duur! Hoeveel is't weer? 30.000€/maand? Mijn schoonmoeder moet het met een 800€/maand doen en die heeft er 40 jaar voor gewerkt. Wat heeft die Spaanse trut ooit gepresteerd? Met boeketjes bloemen rondgelopen. Ze kon België nog niet eens een opvolger bezorgen! Immediate return to sender!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer opnieuw. Tip: werk met een kleinere tijdseenheid. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be