![]() |
Wat Bart De Wever en Ben Weyts vooraf fluisterden
|
Dacht ook dit te hebben gehoord:
Dewever: "Zoveel micros?" Weyts: "Dat is omdat ge zo stil praat" NVA is bijna ontmaskerd :-) |
Omdat de link maar traag opent, dit zeiden ze dus.
Weyts: ‘Ik heb het misse blad mee.' De Wever: ‘Het idee is om geen vragen te beantwoorden.' Weyts: ‘Ik heb het gezien. Ik heb het gezien.' Weyts: ‘Niets van vragen?' De Wever: ‘Niets. Wat ga je hier anders krijgen?' Weyts: ‘Ik weet het.' De Wever (monstert de perszaal): ‘Hebt ge gezien wat hier allemaal in de zaal zit?' Weyts: ‘Mmmmm.' Wie in de zaal zou Weyts best wel smaken? Béatrice Delvaux misschien? |
indien je gisteren live naar de persconferentie luisterde hoorde je toch al wat ze vooraf fluisterden? Enfin, ik heb het toch gehoord :D
|
BDW was verzekers aan het zeggen aan Ben, dat hij de Frieten en bouletten van deze middag nog moest betalen.
|
enorme nieuwswaarde :-D
|
Ok, wie gaat die geheimtaal decoderen om de werkelijke boodschap te bekomen?
:lolabove: wat een debielen, daar bij DS |
Citaat:
Zoniet had Maingain één en ander nog kunnen interpreteren als een ontkenning van de holocaust. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien zei Ben Weyts tegen Bart De Wever, oei system zit in de zaal, welk deel van het woord neen zal hij niet begrijpen?
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe je huiswerk maar over. |
De Wever: I love you, Pumpkin.
Weyts: I love you, Honey Bunny. De Wever: [Standing up with a gun] All right, everybody be cool, this is a robbery! Weyts: Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya! :-) |
De vaandeldragers van het fiere, weerbarstige Vlamenvolk durfden geen vragen te beantwoorden?? :-D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be