![]() |
Wil Eyskens (CD&V) de N-VA in een cordon sanitaire plaatsen?
Wil Eyskens (CD&V) de N-VA in een cordon sanitaire plaatsen? Of wat moet ik opmaken uit het volgende:
CD&V-coryfee Marc Eyskens heeft al laten verstaan dat hij de "tactische positie" van zijn partij betreurt. "We hebben de kans om aan te tonen dat N-VA geïsoleerd is en zich bij het Vlaams Belang voegt, die ook de nota van Di Rupo verworpen heeft." Bron Als de CD&V kleiner wil worden dan groen!... dan moeten ze - mijn inziens -absoluut mensen zoals Eyskens (en Torfs) aan het woord laten... |
dat de CDen V dat maar eens doet, bij de volgende verkiezingen wordt het genadeloos afgeslacht
|
Citaat:
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...bat-849851.php Als toegift krijgen we van deze "grootste der democraten" nog de volgende uitspraak « Non ! De nouvelles élections, ce serait �* la fois contre-productif et extrêmement dangereux pour la démocratie. » Nu ja, op zijn leeftijd is dementeren nu ook geen schande hé. |
Citaat:
En voor wat de (nog maar eens) onzinnige analyse van Eyskens betreft : zij bewijst dat die kerel erg weinig kaas gegeten heeft van politieke strategie. Binnen de CD&V is hij weliswaar verre van de enige... |
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
Als dat de Eyskens-logica is, is het met hem nog slechter gesteld dan ik dacht. |
daarom ook dat de cdenv het zo slecht doet bij de verkiezingen na het vallen van het cartel gaan ze enkel achteruit, niet veel, maa ze gaan achteruit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is een oude vod
|
Laat Eyskens nog gerust wat verder doen.
Laat hem zeker geen eendjes voeren in het park, waarbij hij misschien in de vijver zou sukkelen en verdrinken. Mocht hij aan de basis liggen van een splitsing van de tsjeven: een "oud" gedeelte dat blijft, en de "nieuwe lichting" die aansluit bij de nva .... dan sponsor ik mede de oprichting van een standbeeld voor die man. |
allé, weer iets nieuw, verkiezingen die een gevaar voor de democratie zijn.
|
als de franstalige de vlaamse eisen beu zijn, dat ze dan verhuizen naar frankrijk he
|
Citaat:
Een dictator denkt ook zo. |
"Dat die kwajongens van de N-VA maar van mijn gazon afblijven!"
Misschien als ze die zijn pamper wat vaker verversen hem wat mnider chagrijnig wordt ;-) |
Het is tijd dat CD&v splitst
dan kan de vakbonds- en Eyskens delegatie gaan samenhokken met de SP.A. |
een onafhankelijk vlaanderen is de oplossing
|
Ik vraag me af of hij op dat uur nog buiten mag van de verpleegster.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be