![]() |
Ami Elio stopt ermee
Wat blijft? Wat zou nog kunnen?
9 - NVA = 8 maar deze 8 hebben wel "vijf minuten politieke moed nodig". En dat betreft zeker de CD&V. Is het een leugen dat niemand verkiezingen wilt ;) Anders wordt het toch een stembusgang ten vroegste op 4 september. |
Zo optimist dat vriend Elio zou stoppen met Vlamingen te blijven pluimen, ben ik niet hoor.
Als ik hem daarstraks hoorde (in een filmpje dat ik kon aanklikken op De Standaard) bleek overduidelijk: hij heeft het nog steeds niet begrepen. Hij acht zich als een missionaris, een kandidaat-heilige, toch zo verheven want geroepen om "Zijn land" te redden en te behoeden ... |
Citaat:
Behalve de CD&V. |
Zal straks de film Der Untergang nog eens bekijken met Elio Di Rupo in de rol van de Fuhrer.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik vertoef dan niet in het land. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar 't zal niet nodig zijn, ze schijten er al zo voor in hun broek, al evenzeer als voor het houden van een referendum. Hier doen ze de ene staatsgreep achter de andere om toch maar hun Belgicistische pad te kunnen blijven bewandelen. Ik vraag me af wanneer er hier onrust zal uitbreken met zo een bende Blauw-/Rood- en Groenganzers. |
Citaat:
zonder de NVA ;) De CD&V heeft met meeste schrik van verkiezingen. Al de rest heeft niets te verliezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be