![]() |
zonder NVA dan zonder FDF
als ze de NVA zonodig willen aan de kant zetten, moeten ze dat ook maar eens doen met de FDF
Wat heeft die partij al voor last gezorgd met gevaarlijke uitspraken |
Citaat:
|
ik denk niet dat de NVA ooit iemad heeft uitgemaakt van facist of van iemand die de hollocaust ontkend
|
Het is de Mr zijn taak om FDF op zijn plaats te zetten of te dumpen, maar aangezien ze hier niet genoeg ruggengraat voor hebben blijven we met het anti-vlaamse FDF zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De FDF is een gevaarlijke partij, dat gewoon zonder slag of stoot overal grond wenst te pikken
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
De NVA is niet gevaarlijk, FDF daarentegen misschien niet zo maar houd zich wel bezig met het verspreiden van hat
|
Citaat:
Maarja, daar knelt het schoentje zeker? |
Citaat:
|
Mede dankzij FDF zitten we nu nog steeds zonder regering , altijd maar blijven zinlose eisen stellen
|
Citaat:
Ook in aantal stemmen ? Of is de ene stem nu iets meer waard dan de andere ? Of bedoel je dat het FDF nadat ze het uit het kartel met de MR gezet worden, ook een score zal halen , in het ganse land ;-), zoals de N-VA, na de volgende verkiezingen ? (Bring them on ;-) ) Of de nederlandstaligen zijn in aantal meer misleid dan de franstaligen ? Of je bedoelt dat het FDF nadat ze als partij gestopt zijn (ik refereer naar het FDF en de VU in het Egmontakkoord),nadat een afsplitsing van het FDF een keiharde communotaire koers, redelijk ferm rasistisch van inslag (ik refereer naar het ontstaan van het VB, de mosterd kunnen ze halen bij Jean Gol van de PRL, het FN) zal stemmen verliezen aan een Nieuw FDF ....met een stemmenaantal zoals de N-VA ? Tja het is me niet zo duidelijk ? |
Citaat:
30 <=> 3 :roll::roll: ??? |
De MR zou beter het cartal met FDF stopzetten, willen ze uit de c risis raken, laat FDF aan de kant
|
Citaat:
Laten we beginnen met eerst en vooral AL ONZE VLAAMSE GROND terug te eisen die de Walen gestolen hebben. Daarna zetten we de aanval in op stukken Wallonië die ons aanstaan. We verklaren Brussel als Vlaamse eentalige stad en de zeer wijde omgeving, die door oa Maingain is aangeduid , allemaal als Vlaams gebied. Als Bart die eisen zou durven uitspreken, dan staan ze in het zuiden allemaal te schuimbekken. Maar als zij dat doen, is dat normaal. :roll: |
Citaat:
|
inderdaad ze hebben veel grond gestolen
en eisen nu ook dat die gemeentes franstalig worden Ze wonen niet ver van de grens dat ze terugkeren naar wallonie |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be