![]() |
Bedenktijd
Wat zit er achter die paar dagen bedenktijd die Di Rupo en zijn handlanger, Bertje 2 hebben gevraagd ?
Gaat men nu 48 uren onafgebroken druk uitoefenen op CD&V om toch maar nog eens het Vlaamse volk te laten vallen in ruil voor de postjes ? Of denkt hij werkelijk dat hij het met 7 partijen zal kunnen rooien ? Mij lijkt er weer een perfide spel aan de gang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap eigenlijk niet waarom EDR ontslag heeft genomen om daarna te zeggen dat hij verder wil met de partijen die JA hebben gezegd... Hij is weer een schoon stukske toneel aan het opvoeren. Het vlaams volk wordt deze spelletjes beu.
PS: als hij daadwerkelijk slaagt om verder te onderhandelen zonder nva dan stem ik, zoals vele anderen niet meer!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Another mopsical quote from the Wen Beyts Fanclub Communication Cellulle. |
Cd&V wou eerst een ja, maar zeggen. Maar als ze zonder nva niet willen onderhandelen dan wordt dat ook als een NEEN gezien.
|
Mensen zoals traditioneel zal de CdenV zijn woord niet houden en aan de onderhandelingstafel gaan zitten, dat is jaren zo geweest en dat zal nu niet veranderen
Als men het vlaams volk zou luisteren hadden we nu een regering met De Wever als premier, maar dat mocht niet van de franstaligen om Onckelinckx te siteren: NVA is onbewaam en ondemoncratiisch alsof de PS zo democratisch is |
Citaat:
|
politieke spelletjes
volgende week zitten ze allen rond de tafel zonder de NVA |
Citaat:
Straks zal iemand zich dat andere typetje herinneren dat altijd "computer says noooo..." zegt. |
Citaat:
Trouwens die man die altijd zei 'I'm a lady' - die doet me ook denken aan iemand lol |
Citaat:
|
Citaat:
Bdw heeft zelf ingezien dat onderhandelen nutteloos is, dat zouden de andere vlaamse partijen beter ook doen, blijkbaar geloven zij nog in Sinterklaas...:roll: |
Citaat:
|
let op mijn woorden volgende week zitten ze samen zonder NVA
wat de kiezer ook wil, dat zullen ze nooit toelaten Zij hebben het laatste woord |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be