Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Bedenktijd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157580)

De gemuilkorfde 8 juli 2011 20:13

Bedenktijd

Wat zit er achter die paar dagen bedenktijd die Di Rupo en zijn handlanger, Bertje 2 hebben gevraagd ?
Gaat men nu 48 uren onafgebroken druk uitoefenen op CD&V om toch maar nog eens het Vlaamse volk te laten vallen in ruil voor de postjes ?
Of denkt hij werkelijk dat hij het met 7 partijen zal kunnen rooien ?

Mij lijkt er weer een perfide spel aan de gang.

Bokkenreyder 8 juli 2011 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 5548709)
Wat zit er achter die paar dagen bedenktijd die Di Rupo en zijn handlanger, Bertje 2 hebben gevraagd ?
Gaat men nu 48 uren onafgebroken druk uitoefenen op CD&V om toch maar nog eens het Vlaamse volk te laten vallen in ruil voor de postjes ?
Of denkt hij werkelijk dat hij het met 7 partijen zal kunnen rooien ?

Mij lijkt er weer een perfide spel aan de gang.

Gewoon tijd kopen om CD&V te vermurwen, meer niet!:evil:

sjarel 8 juli 2011 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5548713)

vwoila.

matthias999 8 juli 2011 20:21

Ik snap eigenlijk niet waarom EDR ontslag heeft genomen om daarna te zeggen dat hij verder wil met de partijen die JA hebben gezegd... Hij is weer een schoon stukske toneel aan het opvoeren. Het vlaams volk wordt deze spelletjes beu.

PS: als hij daadwerkelijk slaagt om verder te onderhandelen zonder nva dan stem ik, zoals vele anderen niet meer!!

me gusta 8 juli 2011 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5548729)
Ik snap eigenlijk niet waarom EDR ontslag heeft genomen om daarna te zeggen dat hij verder wil met de partijen die JA hebben gezegd... Hij is weer een schoon stukske toneel aan het opvoeren. Het vlaams volk wordt deze spelletjes beu.

PS: als hij daadwerkelijk slaagt om verder te onderhandelen zonder nva dan stem ik, zoals vele anderen niet meer!!

Geen stem is een verloren stem, stem gewoon Nv-a.

matthias999 8 juli 2011 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door me gusta (Bericht 5548734)
Geen stem is een verloren stem, stem gewoon Nv-a.

Wat maakt het uit, ook al mag nva 90 % halen dan nog zullen de walen de vlaamse wil om verandering negeren.. Dit land moet gewoon gesplitst worden, hoe sneller hoe liever!!

sjarel 8 juli 2011 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5548739)
Wat maakt het uit, ook al mag nva 90 % halen dan nog zullen de walen de vlaamse wil om verandering negeren.. Dit land moet gewoon gesplitst worden, hoe sneller hoe liever!!

Met 90% hebben ze een meerderheid in het Federaal parlement...

fredo2008 8 juli 2011 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5548713)

CD&V heeft dan ook 'JA' gezegd, allé, volgens VRT toch :-)

De gemuilkorfde 8 juli 2011 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fredo2008 (Bericht 5548744)

Ben ik de enige die die kleurtjes en die opstelling wat veel doet denken aan "De Mol" ?

4x10E6 8 juli 2011 20:38

Citaat:

Gelukkig is er Ben Weyts, die zegt :

Neen
Another mopsical quote from the Wen Beyts Fanclub Communication Cellulle.

matthias999 8 juli 2011 20:56

Cd&V wou eerst een ja, maar zeggen. Maar als ze zonder nva niet willen onderhandelen dan wordt dat ook als een NEEN gezien.

michael26 8 juli 2011 21:07

Mensen zoals traditioneel zal de CdenV zijn woord niet houden en aan de onderhandelingstafel gaan zitten, dat is jaren zo geweest en dat zal nu niet veranderen
Als men het vlaams volk zou luisteren hadden we nu een regering met De Wever als premier, maar dat mocht niet van de franstaligen om Onckelinckx te siteren: NVA is onbewaam en ondemoncratiisch
alsof de PS zo democratisch is

Salvadorii 8 juli 2011 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5548800)
Cd&V wou eerst een ja, maar zeggen. Maar als ze zonder nva niet willen onderhandelen dan wordt dat ook als een NEEN gezien.

De woordvoerster van CD&V, Vicky Pollard legde hun standpunt heel goed uit; "Yeah but no but yeah but no but yeah but no..."

michael26 8 juli 2011 21:30

politieke spelletjes
volgende week zitten ze allen rond de tafel zonder de NVA

De gemuilkorfde 8 juli 2011 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5548827)
De woordvoerster van CD&V, Vicky Pollard legde hun standpunt heel goed uit; "Yeah but no but yeah but no but yeah but no..."

Hmm, ik had nu niet direct "Little Britain" als parodie opgevoerd.
Straks zal iemand zich dat andere typetje herinneren dat altijd "computer says noooo..." zegt.

Salvadorii 8 juli 2011 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 5548884)
Hmm, ik had nu niet direct "Little Britain" als parodie opgevoerd.
Straks zal iemand zich dat andere typetje herinneren dat altijd "computer says noooo..." zegt.

lol ik denk dat iemand dat al gedaan heeft ergens... die vrouw is een goede metafoor voor de Walen moet ik wel zeggen... :-) Maar misschien is die kerel in zijn rolstoel nog beter :-D

Trouwens die man die altijd zei 'I'm a lady' - die doet me ook denken aan iemand lol

filosoof 8 juli 2011 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5548800)

Vermits Wouter Beke het poedeltje is van BDW?

matthias999 8 juli 2011 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michael26 (Bericht 5548873)
politieke spelletjes
volgende week zitten ze allen rond de tafel zonder de NVA

Dat geloof je toch zelf niet? En dan nog ze zullen het toch nooit tot een akkoord kunnen komen want het FDF gaat nooit akkoord zijn over de splitsing van BHV. En dan nog die belastingen vld gaat hier helemaal niet mee akkoord en als ze dat weer wijzigen dan zeggen de franstalige partijen weer NON!!

Bdw heeft zelf ingezien dat onderhandelen nutteloos is, dat zouden de andere vlaamse partijen beter ook doen, blijkbaar geloven zij nog in Sinterklaas...:roll:

born2bewild 8 juli 2011 21:44

Citaat:

die ja van de VLD gaat hen nog lang achtervolgen, daar gaan ze nog spijt van krijgen als de perfide sos hun alle hoeken van de muur heeft laten zien

michael26 8 juli 2011 21:45

let op mijn woorden volgende week zitten ze samen zonder NVA
wat de kiezer ook wil, dat zullen ze nooit toelaten
Zij hebben het laatste woord

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be