![]() |
Wie Viert Mee Maandag?
Zelfs volgens de hoofd-trol van lesoir is het einde van België nakend.
Wie viert maandag mee in Brussel? Waar spreken we af? Of wie je dat liever ergens anders? WAAR gaan we met onze vlaggen zwaaien? :cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer: :vlaander::vlaander::vlaander::vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
http://www4.lesoir.be/debats/chats/2...que-849769.php |
Zij weet dat Brussel "binnen" is.
Zouden die vlagzwaaiers dat beseffen dat ze eigenlijk hun hoofdstad gaan uitzwaaien? |
Een onafhankelijk vlaanderen in ruil voor brussel en het afschaffen van de faciliteiten gemeenten lijkt me een goede deal?? We hebben die stad toch echt niet nodig om te overleven?? Brussel heeft juist vlaanderen nodig om te overleven :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook een onafhankelijk Vlaanderen,maar op een normale manier verwezenlijkt
|
Ik, vel, beer... schieten?
Het doet mij een beetje denken aan het dreigen met Plan B, pas dus maar op dat het niet gewoon stemmingmakerij is om de VL bang te maken en te doen toegeven uit 'verantwoordelijkheidszin' voor het belang van Het Land. Als Franstaligen iets zeggen: eerst zien, dan geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www4.lesoir.be/debats/chats/2...que-849769.php Je moet wél Frans begrijpen he. |
Wie Viert Mee Maandag?
Wie Viert Mee Maandag?
Bart Sturtewagen? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn Frans is niet denderend (nooit meer gebruikt in de 6 jaar sinds ik van het middelbaar af ben dus zwaar 'verroest'), maar toch genoeg om de grote lijnen te snappen. |
Citaat:
WAT is een "normale" manier? Wachten tot de heerser je toelating geeft om onafhankelijk te worden? Dat was aardig wat jaartjes geleden. Tegenwoordig gebeurt dat door een bittere burgeroorlog. Dus: WAT is NORMAAL volgens jou??:roll: |
Citaat:
|
Vieren? Hmm...nee
:belgievl: Liever België dan een zwakke liberale constructie genaamd 'Vlaanderen'. |
Het lijkt me niet onverstandig dat bepaalde Vlaams-nationalisten met hun voetjes op de grond blijven... 8O :-D
Blijven proberen... |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be