Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Wie Viert Mee Maandag? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157606)

EddyBal 9 juli 2011 10:33

Wie Viert Mee Maandag?

Zelfs volgens de hoofd-trol van lesoir is het einde van België nakend.

Wie viert maandag mee in Brussel? Waar spreken we af? Of wie je dat liever ergens anders? WAAR gaan we met onze vlaggen zwaaien?

:cheer::cheer::cheer::cheer: :cheer::cheer::cheer::cheer:
:vlaander::vlaander::vlaander::vlaander:

Vito 9 juli 2011 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5549482)
Zelfs volgens de hoofd-trol van lesoir is het einde van België nakend.

Als de vos de passie preekt, boer let op uw kiekens...

EddyBal 9 juli 2011 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5549483)
Als de vos de passie preekt, boer let op uw kiekens...

Vergheet niet dat vele van haar lezers en kijkers haar aanbidden en alles geloven wat die zegt he. Haar moedeloosheid spreekt boekdelen. Je kan nog steeds kijken:

http://www4.lesoir.be/debats/chats/2...que-849769.php

Another Jack 9 juli 2011 10:46

Zij weet dat Brussel "binnen" is.
Zouden die vlagzwaaiers dat beseffen dat ze eigenlijk hun hoofdstad gaan uitzwaaien?

matthias999 9 juli 2011 10:48

Een onafhankelijk vlaanderen in ruil voor brussel en het afschaffen van de faciliteiten gemeenten lijkt me een goede deal?? We hebben die stad toch echt niet nodig om te overleven?? Brussel heeft juist vlaanderen nodig om te overleven :roll:

EddyBal 9 juli 2011 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5549514)
Zouden die vlagzwaaiers dat beseffen dat ze eigenlijk hun hoofdstad gaan uitzwaaien?

Binnen? Heb jij geluisterd? Nee zeker?

EddyBal 9 juli 2011 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5549519)
Een onafhankelijk vlaanderen in ruil voor brussel en het afschaffen van de faciliteiten gemeenten lijkt me een goede deal?? We hebben die stad toch echt niet nodig om te overleven??

Zij ONS wél. 8-)

sjarel 9 juli 2011 11:03

Citaat:

En dat maakt je vrolijk?

duveltje382 9 juli 2011 11:16

Ik wil ook een onafhankelijk Vlaanderen,maar op een normale manier verwezenlijkt

Fj9lnir 9 juli 2011 11:38

Ik, vel, beer... schieten?

Het doet mij een beetje denken aan het dreigen met Plan B, pas dus maar op dat het niet gewoon stemmingmakerij is om de VL bang te maken en te doen toegeven uit 'verantwoordelijkheidszin' voor het belang van Het Land.

Als Franstaligen iets zeggen: eerst zien, dan geloven.

louis49 9 juli 2011 12:08

Citaat:

mooie hoofdstad ,vol criminelen en steuntrekkers ,van mij moogde ze hebben ,die vuilnisbelt

EddyBal 9 juli 2011 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5549653)
Ik, vel, beer... schieten?

Het doet mij een beetje denken aan het dreigen met Plan B, pas dus maar op dat het niet gewoon stemmingmakerij is om de VL bang te maken en te doen toegeven uit 'verantwoordelijkheidszin' voor het belang van Het Land.

Als Franstaligen iets zeggen: eerst zien, dan geloven.

Ben je gaan kijken? Je kan nog steeds luisteren en kijken naar haar commentaar op lesoir.

Je moet wél Frans begrijpen he.

freelancer 9 juli 2011 12:28

Wie Viert Mee Maandag?

Wie Viert Mee Maandag?

Bart Sturtewagen?

Vito 9 juli 2011 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5549519)
Een onafhankelijk vlaanderen in ruil voor brussel en het afschaffen van de faciliteiten gemeenten lijkt me een goede deal?? We hebben die stad toch echt niet nodig om te overleven?? Brussel heeft juist vlaanderen nodig om te overleven :roll:

Ik denk dat plaatsvervangende schaamte zich meester zal maken van echte Vlaams-nationalisten zoals Pelgrim en Txiki...

Fj9lnir 9 juli 2011 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5549752)
Ben je gaan kijken? Je kan nog steeds luisteren en kijken naar haar commentaar op lesoir.

Je moet wél Frans begrijpen he.

Zegt ze later in het stuk nog vernieuwende dingen dan? Helemaal tot het einde heb ik niet gezien (het duurt dan ook 27 min)
Mijn Frans is niet denderend (nooit meer gebruikt in de 6 jaar sinds ik van het middelbaar af ben dus zwaar 'verroest'), maar toch genoeg om de grote lijnen te snappen.

EddyBal 9 juli 2011 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5549592)
Ik wil ook een onafhankelijk Vlaanderen,maar op een normale manier verwezenlijkt

Eh? 8O

WAT is een "normale" manier? Wachten tot de heerser je toelating geeft om onafhankelijk te worden? Dat was aardig wat jaartjes geleden. Tegenwoordig gebeurt dat door een bittere burgeroorlog.

Dus: WAT is NORMAAL volgens jou??:roll:

EddyBal 9 juli 2011 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5549796)
Zegt ze later in het stuk nog vernieuwende dingen dan? Helemaal tot het einde heb ik niet gezien (het duurt dan ook 27 min)
Mijn Frans is niet denderend (nooit meer gebruikt in de 6 jaar sinds ik van het middelbaar af ben dus zwaar 'verroest'), maar toch genoeg om de grote lijnen te snappen.

Beter helemaal uitkijken.

Albrecht 9 juli 2011 12:52

Vieren? Hmm...nee

:belgievl: :belgievl:

Liever België dan een zwakke liberale constructie genaamd 'Vlaanderen'.

freelancer 9 juli 2011 12:53

Het lijkt me niet onverstandig dat bepaalde Vlaams-nationalisten met hun voetjes op de grond blijven... 8O :-D

Blijven proberen...

freelancer 9 juli 2011 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5549823)
Vieren? Hmm...nee

:belgievl: :belgievl:

Liever België dan een zwakke liberale constructie genaamd 'Vlaanderen'.

Is dit een foto van de nieuwe koekendoos van De Strooper? :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be