Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De takken van de bomen en waarom u er aan vasthouden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157645)

BigF 10 juli 2011 10:45

De takken van de bomen en waarom u er aan vasthouden.

Omdat ik in de politiek ga tiens!!

Joehoe :cheer:

't Is lang geleden (ik denk niet dat ik de laatste 3 jaar nog buiten K&K ben geweest) maar het kan wel weer eens. Geen idee hoe lang ik het ga volhouden (dat hangt van jullie, stelletje onnozelaars, af) maar ik gooi me er nog maar eens in.

De reden? Iemand? Nee? Alla dan; 't is simpel. Hier in K&K valt ook geen zak meer te beleven. De uitweg zijn dus de politiek getinte forums alhier.

Binnenkort zijn al mijn om hun genialiteit gewaardeerde schrijfsels ook in de politieke pagina's te vinden. Dat wordt smullen vrienden!

Enige probleem dat nog rest is mezelf een politieke mening aanmeten. Je kent dat wel; waar ben ik voor en waar ben ik tegen. En waarom ben ik er voor of tegen? Enz. Maar daar geraak ik wel uit.
Tot binnenkort!

Henkerd 10 juli 2011 10:46

Bij welke partij zou je dan willen gaan als ik vragen mag?

SDG 10 juli 2011 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5551172)
Omdat ik in de politiek ga tiens!!

Joehoe :cheer:

't Is lang geleden (ik denk niet dat ik de laatste 3 jaar nog buiten K&K ben geweest) maar het kan wel weer eens. Geen idee hoe lang ik het ga volhouden (dat hangt van jullie, stelletje onnozelaars, af) maar ik gooi me er nog maar eens in.

De reden? Iemand? Nee? Alla dan; 't is simpel. Hier in K&K valt ook geen zak meer te beleven. De uitweg zijn dus de politiek getinte forums alhier.

Binnenkort zijn al mijn om hun genialiteit gewaardeerde schrijfsels ook in de politieke pagina's te vinden. Dat wordt smullen vrienden!

Enige probleem dat nog rest is mezelf een politiek mening aanmeten. Je kent dat wel; waar ben ik voor en waar ben ik tegen. En waarom ben ik er voor of tegen? Enz. Maar daar geraak ik wel uit.
Tot binnenkort!

Er zijn geen zekerheden meer in het leven... 8O

BigF 10 juli 2011 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5551175)
Bij welke partij zou je dan willen gaan als ik vragen mag?

Helaba, een beetje geduld eh makker.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ikke, twee minuten geleden
Enige probleem dat nog rest is mezelf een politieke mening aanmeten. Je kent dat wel; waar ben ik voor en waar ben ik tegen. En waarom ben ik er voor of tegen? Enz.

En nee dus, ik ben er nog niet uit.

Voorstellen?

Henkerd 10 juli 2011 10:55

Citaat:

Ik wil wel weten naar wie mijn stem gaat hè ;-)

BigF 10 juli 2011 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5551181)
Er zijn geen zekerheden meer in het leven... 8O

:cheer: Heel het leven één grote verrassing! :cheer:

BigF 10 juli 2011 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5551191)
Ik wil wel weten naar wie mijn stem gaat hè ;-)

Naast de bolletjes die je moet kleuren staan namen. Je stemt op degene wiens naam naast het bolletje staat wat je gekleurd hebt.
Let er de volgende keer maar eens op. Die namen staan daar echt!

SDG 10 juli 2011 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5551189)

En nee dus, ik ben er nog niet uit.

Voorstellen?

Jamaar ja, wie neemt dit soort belangrijke beslissingen nu ook op een moment dat zowat iedereen aan het fornuis staat om zijn middagmaal klaar te maken?

BigF 10 juli 2011 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5551208)
Jamaar ja, wie neemt dit soort belangrijke beslissingen nu ook op een moment dat zowat iedereen aan het fornuis staat om zijn middagmaal klaar te maken?

Je moet de platgewandelde paden durven verlaten als je iets wil bereiken in je leven. Niet dagen zitten nadenken over je politieke kleur, gewoon beslissen terwijl je de sandwiches en het beleg aan't schikken bent, want dát is het leven van alledag.

Tegen 2u vanmiddag ligt mijn politieke geaardheid vast, zoveel is zeker.

SDG 10 juli 2011 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5551172)
Enige probleem dat nog rest is mezelf een politieke mening aanmeten. Je kent dat wel; waar ben ik voor en waar ben ik tegen. En waarom ben ik er voor of tegen? Enz. Maar daar geraak ik wel uit.
Tot binnenkort!

Even wat hulp bieden: mijn politieke strijdpunt is om de Vlaming wat meer karakter en ruggengraat te bezorgen. En dat doe je niet door hem een geel-met-zwart vlaggetje in zijn handen te stoppen, maar door in te spelen op zijn grootste angsten en fobieën. Daarom pleit ik voor een verplichte huisvesting in iedere Vlaamse gemeente van een zeker aantal moslims, Franstaligen en Ollanders, zodat de Vlaming dan verplicht zijn rug zal moeten rechten en niet meer kan vluchten naar een gemeente verderop waar er nog geen 'vrènde luzzen' wonen. Ideetje?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be