![]() |
Geen Franse TV-wagens meer bij de Tour.
![]() |
En gij geloofd dat.
Het word gewoon bestempeld als een risico van het vak. Beter zou zijn geen tour meer, want het aantal slachtoffers grenst aan het idiote. |
Citaat:
En dat net nu Lijfstraffen De Man aan het onderhandelen is met de Tourdirectie over een vernieuwing van het concept ?! Straten met dolle stieren in de laatste kilometer waarbij al het publiek langs de kant met rode vlaggetjes mag zwaaien. Scheermesdraad dwars over de straat zes meter voorbij de tussensprint. Traktors met vork als volgwagens. Boobytraps op weg naar het podium. Ik ga niet teveel verklappen, maar als de deal rond raakt, gaan de kijkcijfers exploderen ! |
Ze zouden veel meer Franse TV-wagens tussen die koereurkes moeten gooien.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit geld niet enkel voor fietswedstrijden, maar voor alle wedstrijden waarvoor openbare wegen worden afgesloten. Dat die zotten gaan rijden op gesloten pistes, zoals men doet bij snelheidswedstrijden met voertuigen, met uitzondering van realy's die men ook mag bestraffen met levenslange opsluiting en beslag van alle bezittingen van deelnemers en organisatoren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind wielerterroristen een prachtig doelwit op in de grachten te rijden. Ben zelfs jaloers op de chauffeur van de Franse TV, hij mocht dat doen zonder vervolgd te worden. En dan nog vol in de pinnekesdraad. Gewoon prachtig. En ik doe niets liever dan koersen laten stilleggen om mij door te laten, omdat de organisatoren de kleine letters in de Belgische wet niet kennen en niet lezen. |
Citaat:
Die zal de eerste dagen ook niet op zijn gat kunnen zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat uit.... Het parket van Aurillac opent een vooronderzoek naar het ongeval waarbij zondag tijdens de negende Touretappe een volgwagen twee renners aanreed. De onderzoeksbrigade van de gendarmerie van Aurillac is belast met het onderzoek naar "een verkeersongeluk met lichamelijke letsels", verduidelijkte de procureur van Aurillac Jean-Pascal Violet. Het onderzoek moet bepalen wie verantwoordelijk is, voegde hij eraan toe. http://www.hln.be/hln/nl/1295/Tour-D...ogerland.dhtml Wat heeft dat nog met sport vandoen? Tour afschaffen, er zijn al genoeg valpartijen en accidenten geweest. Boycot de tour en kijk niet meer.:x |
als protest heb ik vandaag speciaal niet naar de tour gekeken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja echt erg, de tour vant jaar is pure miserie. Trekt op niks meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be