![]() |
Ook België krijgt klappen op obligatiemarkt
http://m.standaard.be/artikel.xhtml?contentid=1803687
En we gaan snel nog veel meer klappen als er geen politieke stabiliteit komt en elke Belg, Vlaming en Waal gaat dit voelen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Politieke stabiliteit is één ding.
Het belangrijkste is ons o.a. bevrijden van de banken. Misschien eens interessant kijkmateriaal: http://www.youtube.com/watch?v=D0IJCGuNtqk |
Citaat:
Bij de Grieken werden de hervormingen niet echt met een overtuigende meerderheid gestemd, ze trekken duidelijk niet aan dezelfde touwen. Portugal blijf ik af want eerlijk weet ik er niet te veel van. Alleszins: politieke stabiliteit bij ons zou zeker en vast helpen nu Europa klappen krijgt. |
Citaat:
Voor mijn part zitten we nog een jaar zonder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De corruptie binnen bijvoorbeeld de PS scheert hoge toppen en de populariteit van die types kent zelfs geen grenzen. Bij de Belgen raken de "hervormingen" er zelfs niet door aangezien enkel de minderheid in dit land ervoor te vinden is. De hervormingen waar de meerderheid voor te vinden is, die mogen niet uitgevoerd worden. We kunnen dus concluderen dat we eerst allemaal de dieperik in moeten tot Wallonie niks meer aan ons heeft en daarna vragen ze zelf wel de scheiding aan. Op dat moment gaan de overtuigde Belgicistjes hier er nog in slagen om de schuld op de Vlamingen af te wentelen. We moesten maar toegegeven hebben aan onze meesters. |
Citaat:
|
Citaat:
In Griekenland ging maar zo'n 50% van de kiezers naar de stembus voor de lokale verkiezingen ondanks de stemplicht... |
Citaat:
Hoe meer klappen en miserie, hoe sneller de Vlaming er genoeg van heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik dat allemaal zo erg vindt, maar ik wijs u maar op uw kromme redenering. De franstaligen hebben tot op vandaag nog geen enkel voorstel gedaan tot hervorming. Nog geen enkel, ook het voorstel van Di Rupo is geen voorstel tot hervorming, het is een voorstel tot verdere betonnering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat goed: Verdienste van Vlaanderen. Het gaat slecht: verdienste van Wallonië. In Frankrijk beginnen ze toch ook niet te zeggen, het probleem ligt in het zuiden... Neen want het zijn allemaal Fransen. |
Citaat:
Weet je wat ik zou doen in uw plaats? Ik zou die onzin ergens anders gaan verkopen, want niemand met een beetje gezond verstand kan zoiets enigszins serieus nemen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be