![]() |
Het Weverke noemt een paar dinges prietpraat. Duidelijk !
Besien, en ook een paar verborgen kommunisten op dit forum, braken uit dat de nva de index wil afschaffen.
Kijk naar deze link: http://vtm.be/videozone/nieuws/id/59...areert-kritiek op ongeveer 2 minuten. Hij geeft ook een sneer naar de VLD. Een tijd terug was hun boodschap dat als ge afkwaamt met een programma waar lasten geheven zouden worden op arbeid ..., ge hen zelfs niet moest uitnodigen, want ze zouden toch niet komen. Nu is er een Di Rupo-nota, vol met die verkeerde dinges, en ... zij zien de vruchten in de boom hangen. Ik respecteer ieders vrije meningsuiting. Ik vind dat je mag liegen. Zeker in de politiek en vooral tegenover je politieke tegenpolen. Maar als je zevert, dan ben je aan het zeveren. De nva is er niet om de superrijken te beschermen; de nva is er voor wie werkt, spaart, onderneemt of belastingen betaalt. De nva is niet uiterst rechts, de nva is centrum-rechts. De nva is niet asociaal, ze is sociaal, maar wel met verantwoordelijkheid. En met moed: de beste garantie om de sociale zekerheid naar de Griekse jachtvelden te sturen, is om met Griekse schulden te blijven zitten. Toveren kan niet. Wat ik dus wou zeggen: sommigen hier op dit forum mogen blijven liegen, maar ik zal hen blijven van antwoord dienen. Ik waardeer veel meer iemand die zegt dat zijn mening is dat hij pro de monarchie is, maar daar verder geen leugens over vertelt, dan zo'n geniepige vetzakken die de mensen bang proberen te maken .... |
Citaat:
Dat stel ik vast. |
Citaat:
NVA -Partijprogramma. Groeianalyse 2011 – prioritaire acties volgens de NVA. o Zet in op loonmatiging. o Herzie indexeringsclausules o Verlaag de lasten op arbeid. o Verhoog de pensioengerechtigde leeftijd en verminder vervroegde uittreden o Herzie werkloosheidsuitkeringen, voorkom uitkeringsafhankelijkheid, maak ze tijdelijk, koppel er voorwaarden aan qua zoeken naar werk en volgen van opleiding o Combineer flexibiliteit en zekerheid (‘flexicurity’) ... NVA, sociale partij?? Vergeet het! |
wat bart zegt is waaheid
|
Citaat:
De Waarheid ..... |
Citaat:
|
nou volgens de peilingen stijgen we nog dus blijkbaar geloven er veel in hem
|
Citaat:
Neem nu volgend nogal fictief voorbeeldje: de index kan uitgesteld worden indien de loonkosthandicap ... bla bla .. en de ...: - met hoogstens 1 procent per sprong van 2 procent; - zonder dat dit kan gelden voor inkomsten beneden de 2000 € bruto (geïndexeerd!!): daar geldt altijd de volledige index - zonder dat dit kan gelden bij bedrijven die een bonus geven aan één van hun hoge piefen van x keren het laagste loon in dat bedrijf - bla bla ... - ... |
Citaat:
|
of jullie het willen of niet, NVA is de grootse partij van vlaanderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met de wever is men in de goede richting
|
Citaat:
|
dat hebben de tradtionele partijen al eerder gedaan
dus hou op met dat gezever |
Citaat:
|
juist alfa
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ja ja, ik weet het wel, de kapitalisten moeten betalen...) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be