Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Apart Bart De Wever-forum? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157712)

BWarrior 11 juli 2011 21:00

Apart Bart De Wever-forum?

Moet er geen apart forum worden geopend, geheel gewijd aan de Grote Roerganger?

Hollander 11 juli 2011 21:03

slotje

De gemuilkorfde 11 juli 2011 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5554774)
Moet er geen apart forum worden geopend, geheel gewijd aan de Grote Roerganger?

Na meer dan een jaar toont de Waalse "elite" dat ze nog altijd niet verder komt dan "Bart is dik".
Wat een triestig volk is me dat daar in Luik.

BWarrior 11 juli 2011 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 5554791)
Na meer dan een jaar toont de Waalse "elite" dat ze nog altijd niet verder komt dan "Bart is dik".
Wat een triestig volk is me dat daar in Luik.

Dik is inderdaad een understatement...

Salvadorii 11 juli 2011 21:10

De Belgicisten worden wanhopiger en wanhopiger...

Nooit inhoud of een aaneenhangend argument.

Alleen ontkennen dat er problemen zijn en met modder gooien en nog eens met modder gooien. Daarmee gaan jullie het argument niet winnen hoor. Dus: Doe zo voort! En merci voor al die stemmen ::-)

BWarrior 11 juli 2011 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5554796)
De Belgicisten worden wanhopiger en wanhopiger...

Nooit inhoud of een aaneenhangend argument.

Alleen ontkennen dat er problemen zijn en met modder gooien en nog eens met modder gooien. Daarmee gaan jullie het argument niet winnen hoor. Dus: Doe zo voort! En merci voor al die stemmen ::-)

Wat is jouw "argument" dan? Make my day.

Salvadorii 11 juli 2011 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5554794)

Ik heb u nooit op Lambert zien kappen... bovendien - en dan? Tja hij kon ook in een rolstoel zitten of blind zijn. Wow erg.

Typische Belgicistische non-argument

Modder gooien en kopke in t zand.

system 11 juli 2011 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5554785)
slotje

Als ge denkt dat ik nog veel energie ga verspillen aan iemand die er al een vol jaar niets van bakt. En die:

1) twee royale weddes opstrijkt voor het zetelen in twee parlementen waar hij zich nooit laat zien.
2)die bovendien nog lid is van de Antwerpse gemeenteraad, waarvoor hij vergoed wordt en waar hij ook niet al te veel verschijnt
3)die d�*�*r bovenop geld binnenrijft als partijvoorzitter van de NVA,

dan zijt ge verkeerd.

Die man presteert toch niets? Veel geblaat en weinig wol. En vooral... pakken maar die poen!!

born2bewild 11 juli 2011 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5554807)
Als ge denkt dat ik nog veel energie ga verspillen aan iemand die er al een vol jaar niets van bakt. Die

1) twee royale weddes opstrijkt voor het zetelen in twee parlementen waar hij zich nooit laat zien.
2)die bovendien nog lid is van de Antwerpse gemeenteraad, waarvoor hij vergoed wordt en waar hij ook niet al te veel verschijnt
3)die bovendien geld in zijn binnenrijft als partijvoorzitter van de NVA,

dan zijt ge verkeerd.

Die man presteert toch niets? Veel geblaat en weinig wol. En... pakken maar die poen!!

wat ons betreft heeft hij een dikke bonus verdiend

BWarrior 11 juli 2011 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5554805)
Ik heb u nooit op Lambert zien kappen... bovendien - en dan? Tja hij kon ook in een rolstoel zitten of blind zijn. Wow erg.

Ik stel het gewoon vast. Naar verluidt geeft zijn dokter hem nog 10 jaar. Die man is gewoon ongezond bezig. Hij verkeert misschien in de verkeerde omgeving;-)

Salvadorii 11 juli 2011 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5554804)
Wat is jouw "argument" dan? Make my day.

Heel eenvoudig: Belgie werkt niet en zal niet werken. De huidige toestand is onhoudbaar - als we niet hervormen gaan we de afgrond in, en de franstaligen weigeren echt te hervormen. Dus wie zijn pensioen over tien jaar nog wilt ontvangen, die houdt van onze sociale zekerheid en onze welvaart heeft maar een keuze - de onafhankelijkheid.

system 11 juli 2011 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5554810)
wat ons betreft heeft hij een dikke bonus verdiend

Tja er zijn altijd naieve arme schapen zoals u die blindelings de bok nalopen.

Salvadorii 11 juli 2011 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5554811)
Ik stel het gewoon vast. Naar verluidt geeft zijn dokter hem nog 10 jaar. Die man is gewoon ongezond bezig. Hij verkeert misschien in de verkeerde omgeving;-)

Gij gelooft dat? Pff, ge doet maar - gelooft ge dat ook als in de boekskes staat dat Elvis leeft en een maanbasis heeft?

alfa16vjtd 11 juli 2011 21:18

Citaat:

Als ge denkt dat ik nog veel energie ga verspillen aan iemand die er al een vol jaar niets van bakt. En die:

3)die bovendien geld binnenrijft als partijvoorzitter van de NVA,

dan zijt ge verkeerd.

Die man presteert toch niets? Veel geblaat en weinig wol. En vooral... pakken maar die poen!!

Je bent bezig je energie erin aan het steken. Als jullie zo een fixatie hebben op Bart De Wever waarom openen jullie dan zelf geen forum waar jullie constant op zijn kap kunnen zitten?

BWarrior 11 juli 2011 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5554813)
Heel eenvoudig: Belgie werkt niet en zal niet werken.

Waarom werkt België niet of - meer precies - w�*t werkt er dan niet?

Citaat:

De huidige toestand is onhoudbaar - als we niet hervormen gaan we de afgrond in, en de franstaligen weigeren echt te hervormen.
Welke hervormingen moeten er dan gebeuren. Hoe doet men dat in onze buurlanden?

Citaat:

Dus wie zijn pensioen over tien jaar nog wilt ontvangen, die houdt van onze sociale zekerheid en onze welvaart heeft maar een keuze - de onafhankelijkheid.
Wie de Belgische sociale zekerheid wil behouden, moet ze splitsen? Nou moe.

Bokkenreyder 11 juli 2011 21:20

Citaat:

dan zijt ge verkeerd.

Die man heeft al meer voor Vlaanderen gedaan dan al zij n politieke voorgangers van gelijk welke partij sinds WO II samen. De hoofdmoot van de Vlamingen laten zich onder invloed van zijn ideeën niet meer met zich sollen. En binnenkort is jouw natte droom verleden, fictie, compleet uit ieders geheugen weggewist. Het worden schitterende tijden! :evil:

BWarrior 11 juli 2011 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5554817)
Gij gelooft dat? Pff, ge doet maar - gelooft ge dat ook als in de boekskes staat dat Elvis leeft en een maanbasis heeft?

Hij heeft het zelf gezegd. Twijfel je aan Zijn Woord 8O?

Salvadorii 11 juli 2011 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5554815)
Tja er zijn altijd naieve arme schapen zoals u die blindelings de bok nalopen.

40% van de bevolking zelfs, of zestig a zeventig procent als het over zijn 'nee' gaat. Erg dat gij bijna de enige zijt die de 'echte waarheid' begrijpt. Lol.

Jusqu'ici tout va bien. Jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien - en dan smak tegen de asfalt.

Trouwens wanneer gingen we pardoes de berg af gaan? :lol:

Xenophon 11 juli 2011 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5554794)

Ja, BDW staat de Belgiscisten "dik" in de weg. :D

quercus 11 juli 2011 21:22

Citaat:

dan zijt ge verkeerd.

Ach ja, natuurlijk. De Wever doet het allemaal omwille van de centen. De anderen, da's wat anders! Neem nu Verhofstadt, da's pas een idealist. En eerlijk mijnheer, eerlijk! Die zou ik mijn portefeuille toevertrouwen ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be