Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Heeft De Croo een slag van de molen gehad? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157714)

looneytoon1975 11 juli 2011 21:59

Heeft De Croo een slag van de molen gehad?

Of zuipt ie altijd stevig alvorens interviews te geven. Wie gelooft die clown nog? Ik ben ook zelfstandige, en hoor VLD te stemmen, maar, evenals Unizo voorzitter Karel Van Eetvelt heb ik zware bedenkingen bij de nota, maar nu ook bedenkingen bij deze voorzitter van de O-VLD.

Ziet ernaar uit dat ie netjes in de rij is gaan staan bij SP.a en Groen! om Elio zijn kl**ten te kussen. En wie heeft ook alweer de stekker eruit getrokken omdat de Walingen hun beloftes niet nakomen? Is er nu wél beterschap in't vooruitzicht?

Hoe hypocriet kan iemand worden, tjongejonge...

We gaan hier er hier nog een "partij contra kiezer" conflict bijkrijgen.

Bokkenreyder 11 juli 2011 22:04

De jonge De Croo probeert de belgicistische potten die hij in zijn partijtje gebroken heeft terug te lijmen. De appel valt immers niet ver van de boom. De vleugel Verhofstadt -De Gucht- De Clerq heeft hem blijkbaar terug tot de orde geroepen. Let op mijn woorden: de O-VLD valt eerder uiteen in eeen pro-Vlaams en een proBelgisch kamp.

Salvadorii 11 juli 2011 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5554936)
De jonge De Croo probeert de belgicistische potten die hij in zijn partijtje gebroken heeft terug te lijmen. De appel valt immers niet ver van de boom. De vleugel Verhofstadt -De Gucht- De Clerq heeft hem blijkbaar terug tot de orde geroepen. Let op mijn woorden: de O-VLD valt eerder uiteen in eeen pro-Vlaams en een proBelgisch kamp.