![]() |
Marxistische PS nota wordt in Vlaamse strot geramd ??
EDR weigert nog zijn nota aan te passen ??
ERupo: 'Bijschaven maar zeker niet herschrijven' dinsdag 12 juli 2011 om 08u13 Ontslagnemend formateur Di Rupo zou niet van plan zijn om zijn nota volledig te herschrijven. Hij zou wel bereid zijn om aan zijn tekst te schaven, zij het aan de onderhandelingstafel. http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...ter-12-07-2011 hij heeft geen Vlaamse JA meerderheid...dus die waalse minderheidspartij die 10% van de belgische kiezers vertegenwoordigt gaat die nota in de vlaamse meerderheid hun strot rammen... |
Niets nieuws dus
|
Aan de ene kant snap ik wel dat hij het liever aan de onderhandelingstafel ziet besproken worden maar aan de andere kant, als elke FR partij ja zegt en in VL nauwelijks 1/3 van de stemmen ja zeggen...
|
Als de sossen en de liberalen hierin meestappen,...
dan wordt het echt nog grappig... |
Ik verhuis nog liever naar Pakistan dan deze nota te hoeven slikken...:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja,dan krijgen we na 2014 aan Vlaamse zijde een politiek landschap zonder sossen én liberalen... Dat zijn dan twee problemen minder...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
en vooral iemand buiten spel zetten zoals BDW zal een nooit gezien boemerang effect hebben ! |
zo marxistisch vind ik die toch niet hoor.
|
Citaat:
een liberaal gaat het gebruik belasten, en de overheid efficienter maken. je belast iets om de consumptie ervan te ontmoedigen. Dus dure auto's extra belasten is ze ontmoedigen. Het bezit belasten is marxistisch, het gebruik via bvb benzine belasten is liberaal. belast het bezit van aandelen, is puur marxistisch, want in feite zelfs als uw aandelen niets opbrengen ben je geld kwijt. Dus je wordt aangemoedigd om niets meer te bezitten ?? Een liberaal zou gewoon de winst belasten op aandelen, daar kun je niet tegen zijn, maar dan moet je ook de beurstaks afschaffen, want anders heeft dat geen zin, twee belastingen cumuleren ? Bovendien naar controle is dat ijzingwekkend moeilijk, 1jaar of 8jaar aandelen bezitten is toch iets die volgens mij niet moet belast worden. Daytrading die kunnen voor mij wel belast worden. Dat is gedrag dat je wil ontmoedigen. Alhoewel wat doe je met een amerikaanse rekening online ? Volgens mij hebben ze daar geen vat op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"The British society will be marxist, wether the people likes it or not!". |
Ik wist niet dat Di Rupo de gezinnen, het bezit en het erfrecht wilt afschaffen.
|
Citaat:
in theorie heeft hij niets, heeft hij recht op steun, heeft hij niets tekort, moet hij nergens betalen, en ondertussen kan hij al zijn fantasietjes permitteren met zijn geheime goudreserve... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be