![]() |
De afrekening...
...als mijn berekeningen kloppen, mag Vadertje Staat mij binnenkort (!) een kleine 5000€ teruggeven! :clapping::cheer::bday::multi:
(Kinderen brengen op!) |
Doe er wat leuks mee!
:-D |
Citaat:
Anderzijds, proficiat, is lekker meegenomen hé...:-D |
Citaat:
Geld moet rollen om uit de crisis te komen en Griekenland te kunnen betalen...:| |
Citaat:
Ze kosten fortuinen, alleen al aan schoenen, jassen, andere kledij, schoolgerief, evt opvang, speelgoed,hobby's ... ik durf of kan hier echt niet zeggen hoeveel een kind kost van z'n geboorte tot einde van de studies hoor! Geniet er toch maar van, van uw 5000 eurootjes. Ps: als ge wilt, ik heb nog plaats vrij op mijn rekening. Als ge teveel terugkrijgt moogt ge altijd iets bij mij deponeren.:lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Heb dat ook al gedaan en die berekeningen kloppen tot op de eurocent! :-D Proficiat dus |
En tegen wanneer trekt ge't , kwestie van de forumkroegentocht er op af te stemmen... ;-)
|
Citaat:
:cheer: Geen bengels :cheer: Maar ik heb geen overuren meer en toch verdien ik meer;-). |
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt er altijd nog een pakken van 20 jaar jonger. |
Citaat:
'k Zou vieze blikken krijgen als ik met een 12-jarige iets zou hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier ook 5000 terug.
- lening - pensioensparen - dienstencheques (sinds oktober) - creche (sinds oktober) Volgend jaar wordt het dus nog een grotere renteloze lening die ik aan de staat geef. Schandalig eigenlijk. Zeker als je weet dat de rente op het overheidspapier serieus aan het stijgen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be