![]() |
Compromis van Vandela: zolang wij geld ophoesten mogen we ons gebied houden
leste nuus
Citaat:
|
Ik heb het destijds niet goed begrepen waarschijnlijk, welke het belang was dat de Duitstalige gemeenschap had bij het inroepen van het belangenconflict tegen het wetsvoorstel van o.a. den droge Van Rompuy (over de splitsing van bhv).
Want ik ben nu overtuigd dat wij Vlamingen aan hen Duitstaligen ook zo'n belangenconflict moeten geven, als bedanking. Maar 't kan zijn dat ik misbegrepen heb. Dus dien tuinkabouter mag nog altijd proberen het eens uit te leggen. Vande Lakloten daarentegen moet niet meer proberen mij iets uit te leggen over het communautaire. |
Citaat:
Als de Federale Regering valt ( omdat de vlaamse partijen bhv stemmen en dan de franstaligen eruit stappen ) dan schaadt dat de belangen van de Duitstalige gemeenschap. Met dat argument kan je natuurlijk ALLES 'verdedigen'. mvg. Sint Ignacius |
Exporteer die Lambertz met zijn Oostkantons eens terug naar Duitsland :roll: Waarom bemoeit die zich met grote mensen-zaken?
|
Citaat:
Gezien de strijd tussen de Frans- en Nederlandstaligen kan ik me voor stellen, dat de Duitstalig minderheid vreest kind van de rekening te worden. |
Citaat:
Belgie is ons land niet. en ja de Duitstaligen mogen wat mij betreft heraansluiten bij Duitsland. Waarom vrezen zij het kind van de rekening te worden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weight Less!!! SAM BOTTA!!!!!
========= http://imdb.me/livefearless =========
Director Ewing Miles Brown says Sam Botta has lost 74 lbs (now 150 lbs.) for Movie Tech Studios pre-production of "Live Fearless" Sam Botta Hosts the upcoming reality TV show. :) in Pre-Production now with guests like Betty White, who says "Appreciate life while it's happening!" Also "get over it" (referring to aging) and "I'm swimming as fast as I can" in reference to her work. GO To THIS LINK http://imdb.me/livefearless |
Citaat:
Tegen hun eigen wetsvoorstel. Tot zover de "Vlaamsheid" van de CVP. |
ja als we op cdenv moeten rekenen
echte gattenlekkers |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat is typisch waals dat, geef ons maar nog meer geld dan zullen we pas onderhandelen enfin als je dat ook zo kun t noemen
|
Citaat:
Verder vermoed ik de angst om onder Waals en Vlaams geweld te worden ondergesneeuwd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be