![]() |
Gennez wilt Brussel uit de onderhandelingen
Citaat:
2007 revisited? |
Ik stel voor om Gennez uit de onderhandelingen te halen.
|
Gennez handelt gelijk de kaloten in hun beste tradities: is iets te ambetant, doe dan alsof het niet bestaat. Veeg het onder de mat. (leeft de pastoor met iemand als gehuwd paar: dat ze het doen in het verborgene; foefelt de bisschop met zijn neefjes: noem het een relatietje en hou het in de familie; een verkeerde zwangerschap: doe het maar weg, maar in alle stilte ...)
Ja, sommige dingen lossen zichzelf op met de tijd. Maar andere zaken komen tien keer erger terug in je gezicht exploderen. Ik zou aan Gennez en aan andere politiekers aanraden om de realiteit onder ogen te zien, een analyse te maken, en de juiste conclusies te trekken. Punt en aan de lijn. |
als we nu eens alle problemen uit de onderhandelingen halen
misschien helpt dat |
Citaat:
|
Ik denk dat ik het met deze uitspraak van Gennez eens ben, hoezeer het mij zelf ook verbaast.
Als we BHV eerst kunnen splitsen, en dan pas over Brussel gaan praten, hebben de Franstaligen niet veel meer in handen om het land mee gegijzeld te houden. Dat is een heel ander verhaal dan wat er in 2007 gebeurde, toen net de splitsing van BHV uitgesteld werd, zodat de Vlamingen geen stok achter de deur meer hadden. Of mis ik iets? |
Citaat:
SPA durft gewoon de realiteit niet onder ogen te zien. Europa, de Nationale Bank, OESO, en hoe langer hoe meer de financiele markten leggen Belgie op om de uitgaven drastisch te saneren. |
Het slimste wat Gennez ooit gezegd heeft lijkt me. Hoewel dat nu op zich niet zo'n adembenemende prestatie is.
"C'est reporté." |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessant vond ik ook
Citaat:
|
Dat dat viswijf gewoon haar kop houdt...:roll:
Ps: ik stel voor om zonder gennez te onderhandelen dan hebben we al een postjespakker minder!! |
Wedden dat deze namiddag een 'rechtzetting' komt ?
Di Rupo zal ze eventjes de levieten lezen, en dan komt dat dik in orde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk moeten we blij zijn dat er zoiets bestaat als het BHV. Verklaring: De Franstaligen zullen alles in het werk stellen om Brussel bij Wallonië te krijgen bij een eventuele splitsing van België. Dan zijn het kiesarrondfissement en het gerechtelijk arrondissement, waar ze NOOIT vanaf wilden, legale basissen om Brussel te houden waar hetr behoort: in Vlaanderen. Want het ligt in Vlaanderen én is er kiesrechterlijk én gerechtelijk één mee. Wat meer kan je wensen als argumenten? Als ik van de FDF was zou ik maken dat BHV gesplitst was :lol: |
Citaat:
liberalen stemmen toch allang voor N-VA? 0-VLD is er voor links-liberale dromers die de SP.A te conservatief vinden. |
Ah, BHV en Brussel op de lange baan. Een goed idee, we weten allemaal nog wie de verkiezingen gewonnen heeft nadat ze dat de vorige keer geprobeerd hebben :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be