![]() |
Ik heb het koud zeg
Wat een zomer,ik steek mijn verwarring aan nu :cry:
|
extra trui aandoen.
|
Citaat:
Anyway, 't is idd lekker weer om voor een stoofke te zitten... |
Citaat:
|
Nog steeds geen kou, eigenlijk. Akkoord, ik loop ook niet rond in mijn T-shirt, ik heb er nog een hemd boven aan. Toch liever zo dan 35 graden in de schaduw en een vochtigheidsgraad uit het regenwoud.
|
Citaat:
Hier bij mij in de woonkamer is't nu 21 graden. Toch ni echt koud. |
Citaat:
|
We hebben wel een goede lente gehad, hé. Dat compenseert toch als de rekening voor de verwarming komt.
|
Citaat:
Best goei droge bosduiven, die branden langer...;-) |
ik moet hier de deur nog openzetten om de warmte van de voorbije dagen buiten te krijgen. Da's wel een nadeel van goeie isolatie.
Het duurt lang voor de warmte van buiten naar binnen kruipt. Maar andersom is ook zo. (en da's de bedoeling in de winter nietwaar?) |
Bwa, vandaag reigerde het, maar de dagen daarvoor kon ik toch in mijnen blote heel den dag in den hof liggen.
Dan zijde wel content van af en toe zo'ne kouderen dag! |
Citaat:
|
:lol::lol::lol:
|
Ik zit hier in mijn bloot bovenlijf. Anderzijds heb ik het toch wel een beetje koud.
|
's Winters, als de boeren ijs schijten voor de kachel, dán is het koud!
Of zoals ik elders op het internet vond: Ik wor toch zo muug van da gemauw over ut weer en de kouw. Daarom voor eens en altij: hier in Brabant is het pas kouw as de boeren ijs poepen en droag en werrem is ut pas as diezelfde boeren stof pi... en strooi sch...! Lusterd toch nie naor da gemauw van die lui uit Den Bilt. Ze vertellen oos allenig mar oe ut weer van giesteren en vandaog war. Zellef em ik al jaoren nun weersvoorspeller in de toin angen en over onderd jaor doei tie ut nog. Zonder eletriek of satellieten. Gewoan un plangeske mee nun spijker en un stukske touw: as ut touwke beweegt: ut waait, ut touwke is nat: ut regent, ut touwke angt stijf: ut ee gevroren, ge kun ut touwke nie zien: ut mist. Gemauw over kouw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is gewoon weer herfst, eind augustus gaat het sneeuwen. :?
|
Toch maar effe een nieuwe kanarie op 't vuur gooien, die van de dierenspeciaalzaak zal weer blij zijn als ik morgen een nieuwe lading kom halen...
|
Heeft hier dan niemand medelijden met Duveltje? Ocharme dieje mens.:-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be