![]() |
Daar gaat Israel weer tegen een flotilla met hulpgoederen
The Israeli Navy has attacked the human rights monitoring boat "Oliva", which is sailing within the 3 sea mile blockade, yesterday and today with water canons. More updates following soon.
Ik verwacht een IDF rapport dat "link met Hamas" vermeldt. |
Hoeveel verhuisdoosjes met vervallen medicamenten hadden ze bij?
|
Citaat:
Filmpje Citaat:
|
Mag ik uw huis eens onder water komen zetten?
|
http://www.youtube.com/watch?v=hF3ZM...eature=related
nu was het met waterkanonnen, andere keren is het met kogels.. israel en intimidatie , 't zijn synoniemen geworden. |
Citaat:
Maar je verdraait de situatie; die botekes zaten binnen de 3 mijlszone. Indien jij dus binnen mijn zone komt kan ik mijn waterkanon bovenhalen. |
ahhhhhh hoge territorium gevoeligheid.
mogen palestijnen dan ook schieten op extremistische kolonisten die hun gebied afnemen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo simpel is 't. |
Citaat:
|
Geen zin om info te posten voor mensen die Palestina niet kennen. Google of wikipedia 't eens. Indien je geen zin hebt om te lezen, je kan altijd prentjes zien dan. Succes!
Om u alvast op gang te helpen: ![]() Mogen Palestijnen dat afgenomen gebied volop gaan belegeren als we uw hoge territorium-gevoeligheid mogen volgen? |
Citaat:
zeer informatief voor wat de door het westen tot de tanden bewapende settlers kunnen realiseren. |
Citaat:
Persoonlijk denk ik dat de linkse kerk niet zal rusten voor de laatste Jood afgeslacht is. Daarna beginnen ze met de nieuwe Joden. De rijke autochtone West-Europese burger. Maar met het demoniseren van de nieuwe Joden zijn ze al een tijdje bezig. Op die manier kunnen ze na het afslachten van de laatste Joden, hun eigen broeders in versneld tempo afmaken. |
Citaat:
Welke waanbeelden zie je nog meer buiten de "linkse kerk" , welke concepten verwar je nog verder tussen "anti-zionisme" en "anti-semitisme" ? En toon eens een recent voorbeeld van een vd vele pro-Palestijnse organisaties binnen Belgie die geweld goedpraten? Vooraleer je ganse volkeren beledigt met termen als "woestijnideologie" zou u beter eens de spiegel voor jezelf houden want dit staaltje islamofobie neigt naar pure paranoia. |
Citaat:
|
Citaat:
Vorige keer bleken die onschuldigen toch nogal agressief te zijn bij een simpele controle, maar ja, als je wat te verbergen hebt ........ |
Citaat:
Als de raid legitiem verliep zoals Israel beweert, waarom het dan niet vrijgeven van de beelden buiten een korte, gemonteerde video die van het IDF komt ? Geef daar eens een antwoord op voor je de rollen wilt omdraaien wie agressief was. |
Citaat:
Die 5 man en 'n halve kameel die er toen woonden zijn voor 't grootste deel zèlf gevlucht op aanraden van de leiders van de hen omringende landen, zij zouden die joden wel 'n lesje leren...maar... ze mogen 't altijd nòg eens proberen, zijn ze al zo lang mee bezig! ![]() D�*�*r is plek zat! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be