![]() |
CD&V door 7 partijen uitgenodigd om "zijn standpunten te verduidelijken"
Dit is wel een tactisch meesterlijke zet, want je kan toch niet weigeren om aan tafel te komen om je standpunten "te verduidelijken"? Voor je het weet zit je wel in onderhandelingen, maar ach ;-)
|
Citaat:
Bijlange niet. Een duidelijk standpunt onderschrijf je, of niet. |
Citaat:
|
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110714_013
Als je het mij vraagt dan zijn we nog lang niet van hem verlost...:evil: |
Alléé Wouter,
Broek op de knieën, en voorruit met de geit, op naar de tafel. Het enige dat Di Rupo dan nog moet zeggen is "bend over", en we zijn vertrokken voor een nieuwe regering. |
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110714_112
:lol: "niet plooien, Wouter" |
Citaat:
Te nemen of te laten. |
Citaat:
|
Citaat:
Het alternatief is CD&V opdoeken en lid worden van N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken verschillende mensen van de CD&V... die razend kwaad gaan worden als de CD&V dat lapt... en die die partij gegarandeerd definitief ► de rug ◄ zullen toekeren...
|
Citaat:
2 Groepen met elk hun eigen doel, groep belgie en groep Vlaanderen... |
Goed nieuws. Ze onderhandelen voort. Elio heeft openingen gezien. Ze liggen waarschijnlijk al alle 3 op de buik. Carolientje misschien wel op de rug.
|
Citaat:
nu komt CD&V er gewoon belabberd uit. en we zullen natuurlijk nog altijd moeten zien of de Vlaamse partijen effectief een staatshervorming gaan kunnen regelen zonder de N-VA. |
Citaat:
|
De grote 'deugniet' is natuurlijk de O-VLD... door als eerste Vlaamse partij de nota te aanvaarden...
|
Wat me het meeste stoort is dat iedereen probeert om Cd&V ervan te overtuigen dat er naast N-VA geen plaats meer is om de Vlaamse zaak te bepleiten.
Aan de andere kant van de taalgrens vormt men blok voor de Waalse zaak, zonder dat de ene partij de andere opslokt. Waarom zou dat hier verschillend zijn? Cd&V mag van mij gaan voor zijn plaatsje naast N-VA. Ik wens ze alle succes, en dat meen ik oprecht. Ik verwacht sowieso dat deze strategie meer succes zal hebben dan wat Groen! en SP-a nu doen. Of wat VLD nu doet; wij komen op voor "de verdieners" maar in de naam van den Belzjiek gaan we mee in een programma voor "de uitgevers". Mvg, PP |
Citaat:
Ofwel gaat Beke overstag en wordt ingepakt door le petit baigneur de Mons, ofwel komt er een noodregering met Leterme/Vanackere/De Clerck/Schouppe. In beide gevallen is de CD&V deelnemer van de regering. De perfecte status quo zonder BHV of staatshervorming. Bingo ! |
Er is inderdaad een Vlaams Front. Tegen N-VA welteverstaan;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be