![]() |
De Croo is een hypocriet
Even Alexander De Croo helpen herinneren aan een uitspraak van voor de verkiezingen (10 juni 2010):
Open VLD is enige partij die geen belastingsverhoging wil In de verkiezingsdebatten vroeg De Croo ook om de haverklap aan De Wever of hij in een linkse belastingsregering zou stappen? De Croo zei dat Open VLD dat niet ging doen. Toch is het De Croo die de belastingsnota-Di Rupo aanvaard heeft als basis voor de regeringsformatie, terwijl De Wever aangetoond heeft dat deze nota ook op het socio-economische absoluut niet aanvaardbaar is vanwege de belastingsverhogingen en de weinige besparingen. De Croo wil écht onder de kiesdrempel geraken lijkt me. |
Citaat:
Citaat:
|
Best een paar lepeltjes suiker sturen.
|
Citaat:
|
Kleine Croo trok de stekker uit, omdat het niet opschoot met de regeling van bhv.
We zullen eens zien hoe vlug het nu gaat opschieten, met hem in de onderhandelingen na zijn "ja maar". |
Citaat:
Strak plan van De Croo :lol: |
Waarom
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Croo heeft me van die dwaling genezen. |
't Zou geen De Croo zijn moest het anders zijn. Papa Albert zal hem al lang op de vingers getikt hebben en naar aloude familiegebruik likt hij nu als een geoefend harlekijn de vorst zijn hielen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sta me toe even je laatste post aan te passen aan de realiteit.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(enig in de wereld, dat moet wel een heren volk zijn) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be