![]() |
Beke heeft gecapituleerd
Op de radio zei Beke dat de Franstalige partijen nu op papier moeten zetten dat ze hun beloftes gaan houden.
Hieruit valt af te leiden dat er "beloftes" (lees: tegemoetkomingen aan de eisen van Beke) gemaakt zijn. Het staat natuurlijk iedereen vrij te geloven dat één van die beloftes was om N-VA er alsnog bij te nemen ;-) M.a.w.: Beke gaat dus onderhandelen zonder de N-VA. |
Nogmaals
Ik blijf me wel afvragen waarom jij blijft kirren van plezier omdat je gelooft dat CD&V gaat capituleren. Voor een Belgicist als jij is dat toch de grootste nachtmerrie? |
EDR liegt dus weeral. Hij gaat zijn nota toch herschrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige inhoudelijke van deze coalitie is allemaal samen tegen BDW. Een project is er niet. |
Er was om 10 uur geen sprake van een capitulatie en nu nog steeds niet,...
|
Citaat:
1. Er nu een staatshervorming aankomt die Belgie verder blokkeert, ingewikkeld maakt en er voor zal zorgen dat er niet meer te besturen valt. 2. Er door een socio-economisch wanbeleid nog een grotere polarisatie zal ontstaan tussen Noord en Zuid 3. In 2014 er geen regering meer gevormd zal kunnen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Begon zich als een zonnekoning te gedragen Lang leve Belgie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:popcorn: |
Wie zegt dat ze dat gaan doen? Ze zijn er als de dood voor om alles op papier te zetten dat betekend dus dat de franstaligen woord moeten houden en dus niet over terug kunnne beginnen. Je gelooft toch niet dat de franstaligen dat zullen doen? Daar gaat maingain zeker niet mee akkoord!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik deel geen enkele analyse met u. U zit er namelijk steeds compleet naast. Verder mag u mij aantonen waar ik ooit gezegd heb dat er geen regering in 2007 zou komen. In 2010 is er trouwens geen regering gekomen en er is er nog steeds geen. Ik sprak dus enkel in als termen. ALS CD&V capituleert dan komt er geen regering in 2014. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be