Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Jurgen Verstrepen in zijn hemd op VRT! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15789)

thePiano 10 juni 2004 00:23

Bijzonder leuk vond ik vanavond hoe in het VRT-programma Audit04, Jurgen Verstrepen in zijn hemd werd gezet, daarbij flink geholpen door Gerolf Annemans.

Op het einde van het programma kregen de drie kopstukken van het VB (zijn er feitelijk wel meer dan drie?), dertien vragen voorgeschoteld.

Eén van de laatste vragen was:

VRT vraag: "Van wie is het citaat: 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'."

Antwoord van Gerolf Annemans: "Patrick Janssen misschien?"

Antwoord VRT: "Nee, van Jurgen Verstrepen".

Groen gelach alom ;)

Jurgen Verstrepen krijgt van mij deze Vlaams Blok-sticker cadeau, om zijn geheugen een beetje op te frissen want ik denk dat de kerel een beetje bij de verkeerde partij is terechtgekomen of... toch maar niet?

:shock:

Dino 10 juni 2004 00:25

inderdaad, dat was wel grappig... maar is dit echt een topic waard?

thePiano 10 juni 2004 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dino
inderdaad, dat was wel grappig... maar is dit echt een topic waard?

De grote onzin van de overige topics in aanmerking genomen, vind ik deze een van de betere. Je bent toch geen Blokker hoop ik? ;)

Dino 10 juni 2004 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je bent toch geen Blokker hoop ik? ;)

Toch wel, en nog een "rasechte" ook... :roll:

thePiano 10 juni 2004 00:32

Citaat:

Citaat:

Oei, dan is deze topic inderdaad één van de slechtere :P

gm10 10 juni 2004 00:34

Citaat:

Citaat:

<huiver>

Dino 10 juni 2004 00:35

Verwondert het u dat ik dat grappig vind? Eigenlijk vind ik dat Jurgen nog gelijk heeft ook...

Groen Valkje 10 juni 2004 00:38

FRAAIE bende , die blokkers en verstrepen wijvenzot weer naast Morel
en enkel de poen is van tel :roll:

Creativo 10 juni 2004 00:39

Nog in het luik humor:
http://users.belgacom.net/politics/vldvlaamsblok.wmv

Fragment dateert van na het VLD-Congres in Antwerpen waar vorig jaar de nieuwe schepenen werden gekozen.

thePiano 10 juni 2004 00:39

Citaat:

Verwondert het u dat ik dat grappig vind? Eigenlijk vind ik dat Jurgen nog gelijk heeft ook...

Uiteraard heeft Jurgen Verstrepen gelijk, alleen vraag ik mij dan af wat hij bij het Vlaams Blok komt zoeken, als het niet enkel voor persoonlijk gewin en eigenbelang is.

Hieronder een stickercampage van het VB tegen de 'multikul':

bruut geweld 10 juni 2004 00:43

Dat was idd wel afgaan, :oops:
Maar dat doet die wel meer ...

Maar niet het belangrijkste !

Die nitwit heeft zichzelf wijsgemaakt dat hij het blok kan VERANDEREN
en daarmee dus een aanvaardbare rechtse non racistische partij op poten kan zetten. en waarom ook niet ? als racisme minder gepromoot wordt, ben ik daar niet tegen.

Maar : ook op dit onderwerp was het zeer duidelijk ! fdw én ook annemans: Wij blijven hetzelfde he. wij wensen te verbreden , maar wij VERANDEREN NIET.
Maw : dank u verstrepen en anderen voor de eventuele stemmen die ge bijbrengt en voor het opkuisen van ons imago , maar denk niet dat ge bij ons iets gaat veranderen buiten een naam van de partij...
Verstrepen schoof bij het vallen van deze woorden ongemakkelijk op zijn stoeltje en zag er allesbehalve gelukkig uit. :oops:

Dino 10 juni 2004 00:46

Zeggen dat de multicultuur voordelen heeft, sluit niet uit dat er ENORME nadelen aan vasthangen.

thePiano 10 juni 2004 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Dat was idd wel afgaan, :oops:
Maar dat doet die wel meer ...

Maar niet het belangrijkste !

Die nitwit heeft zichzelf wijsgemaakt dat hij het blok kan VERANDEREN
en daarmee dus een aanvaardbare rechtse non racistische partij op poten kan zetten. en waarom ook niet ? als racisme minder gepromoot wordt, ben ik daar niet tegen.

Maar : ook op dit onderwerp was het zeer duidelijk ! fdw én ook annemans: Wij blijven hetzelfde he. wij wensen te verbreden , maar wij VERANDEREN NIET.
Maw : dank u verstrepen en anderen voor de eventuele stemmen die ge bijbrengt en voor het opkuisen van ons imago , maar denk niet dat ge bij ons iets gaat veranderen buiten een naam van de partij...
Verstrepen schoof bij het vallen van deze woorden ongemakkelijk op zijn stoeltje en zag er allesbehalve gelukkig uit. :oops:

Ja precies. Op zijn weblog droomt Jurgen hardop:
"Ik wil graag mee aan de nieuwe en extra fundamenten sleutelen, zonder het verleden te dumpen. (..) De mensen veranderen en evolueren, ook binnen het Blok.(..)Alles verandert en is in beweging. De samenleving en ook de partij Vlaams Blok. (..)Een vernieuwende partij met nieuwe en oude mensen die samen extra zuurstof geven aan Vlaanderen."

Als je dan de reactie van FDW, Annemans en Vanhecke hebt gehoord "hooguit een paar nieuwe gezichten erbij", "never change a winning team" enz.. lig ik bijna plat van't lachen met dat gedazel van Jurgen V. ;)

Chucky 10 juni 2004 04:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje

Wijvenzot ?? 8O Welke normale knappe vrouw, zou nu voor zo een parvenuke vallen ?? 8O

ray 10 juni 2004 05:00

haha zalig :D
alle, voor ene keer sta ik op dezelfde lijn met iemand vh VB :D

ancapa 10 juni 2004 07:05

Citaat:

wat wil je na de broodroof 8O :evil:

ancapa 10 juni 2004 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Citaat:

Wijvenzot ?? 8O Welke normale knappe vrouw, zou nu voor zo een parvenuke vallen ?? 8O

toch liever een aangenaam en vriendelijk man, ook charmant en zeer communicatief... dan op uw avatar te moeten zien :twisted:

de druiven zijn nog altijd veel te zuur... fabel van Lafontaine :roll:

Jurgen is niet links of niet rechts maar averechts :!:

Peace 10 juni 2004 07:11

Citaat:

Bijzonder leuk vond ik vanavond hoe in het VRT-programma Audit04, Jurgen Verstrepen in zijn hemd werd gezet, daarbij flink geholpen door Gerolf Annemans.

Op het einde van het programma kregen de drie kopstukken van het VB (zijn er feitelijk wel meer dan drie?), dertien vragen voorgeschoteld.

VRT vraag: "Van wie is het citaat: 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'."

Groen gelach alom ;)

Jurgen Verstrepen krijgt van mij deze Vlaams Blok-sticker cadeau, om zijn geheugen een beetje op te frissen want ik denk dat de kerel een beetje bij de verkeerde partij is terechtgekomen of... toch maar niet?

Grappig om te kunnen vaststellen hoe hopeloos je op zoek bent naar dingen om het Vb in een slecht daglicht te kunnen stellen.

Bij jou lijkt mij dit niet meer eenkel een gezond politiek interesse maar eerder een obsessie die dringend psychiatrische behandeling nodig heeft om te voorkomen dat je straks zelfmoord pleegt als je merkt hoe belachelijk jij je maakt.

Einstein zei reeds dat alles relatief is. Uiteraard is de waardering die jij aan dit programma geeft geheel relatief uit jouw oogpunt.
Ik althans kan niet zeggen dat ook maar één kopstuk van het VB ooit in een programma een afgang heeft gemaakt. In tegendeel zelfs geven de zelfs de ferventste tegnstanders van het Vb toe dat ze het met woorden niet kunnen halen tegen het Vlaams Blok.

Ik geef toe dat het VB het dan ook gemakkelijk heeft. De tegenstanders moeten standpunten verdedigen waarvan steeds meer duidelijk wordt dat dezer standpunten verkeerd en niet werkzaam zijn en zelfs een ernstig gevaar beginnen te betekenen voor onze samenleving.
Het Vlaams Blok kan zich de luxe permitteren om gewoon de waarheid uit te spreken terwijl de andere partijen zich alle moeite van de wereld moeten getroosten om de werkelijkheid te verdraaien zodat ze niet moeten toegeven dat het Vlaams Blok gelijk heeft.

ancapa 10 juni 2004 07:41

piano ?
1. Wanneer deed Jurgen Verstrepen ooit deze uitspraak ?

2. Een bewijs dat hij geen rechtse zak is zoals velen hem onterecht noemen !

3. Is dat iemand in zijn hemd zetten 8O :lol: :lol: :lol: :lol:

Gij staat met de billen bloot :mrgreen: en dat is geen zicht :( :cry:

Antoon 10 juni 2004 08:09

Citaat:

Groen gelach alom ;)

En toch zal Verstrepen veel voorkeurstemmen halen, en toch zal het Vlaams Blok weer eens groeien. Tot spijt van wie het benijdt.

Het volstaat niet om links en rechts zo'n idiote posting te plaatsen of zelfs schijnprocessen te voeren om het Vlaams Blok te bestrijden. Het zijn de problemen van de bevolking die door de politiekers moeten worden aangepakt. En dat gebeurt niet.
Namelijk het probleem met de vreemdelingen, hun blijvende massale binnenstroom, de overlast en criminaliteit waar deze voor zorgen, hun weigering om te integreren èn hun arrogantie.

Zolang hier niets aan gedaan wordt kun je nog twintigduizend postings plaatsen over Verstrepen of een andere Blokker die dit of dat heeft gezegd en kan de overheid nog tien processen organizeren, de aanhang van het Blok blijft groeien, en geen beetje.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be