Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wat moeten we met zulke hyena's? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157923)

weense worst 16 juli 2011 11:48

Wat moeten we met zulke hyena's?

Smerige hondsvodden die een 55-jarige man langs achter aanvallen met z'n vieren.
Vuile, smerige klootzakken. brutale overval

Wat moeten we daarmee? Een zware straf ware hier toch op zijn plaats. Minimaal een jaar lang werkstraf elke zaterdag of zo? En liefst vuil werk.

Vuile, laffe ellendelingen...:evil:

:evil::evil::evil:

Maar ja, 't zal weer aan kansarmoede liggen zeker?

eno2 16 juli 2011 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weense worst (Bericht 5565437)
Smerige hondsvodden die een 55-jarige man langs achter aanvallen met z'n vieren.
Vuile, smerige klootzakken. brutale overval

Wat moeten we daarmee? Een zware straf ware hier toch op zijn plaats. Minimaal een jaar lang werkstraf elke zaterdag of zo? En liefst vuil werk.

Vuile, laffe ellendelingen...:evil:

:evil::evil::evil:

Maar ja, 't zal weer aan kansarmoede liggen zeker?

Ja, die 55 plusser zal wel een geval van kansarmoede geweest zijn die dag:lol:

Alboreto 16 juli 2011 12:04

Citaat:

De drie bekenden dat ze bij de feiten aanwezig waren, maar schuiven de schuld naar elkaar door. Ze waren nog niet gekend bij politie of gerecht. Het parket heeft het drietal doorverwezen naar de jeugdrechter met de vraag hen op te sluiten in een gesloten jeugdinstelling.
Lijkt me een goed begin.

Ik ben voor het systeem van de verplichte legerdienst in zo'n gevallen.
Laat het kiezen tussen gevang of legerdienst.

Daar kunnen ze dan wat discipline en respect leren.

eno2 16 juli 2011 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5565458)
Lijkt me een goed begin.

ik ben ervoor om er zoveel mogelijk zelf op te kloppen ter plekke

weense worst 16 juli 2011 12:15

Citaat:

Lijkt me een goed begin.

Dat lijkt me inderdaad ook wel wat.

eno2 16 juli 2011 12:19

Citaat:

Lijkt me een goed begin.

ik ben ervoor om er zoveel mogelijk zelf op terug te kloppen ter plekke

(ik heb ervaring met zowel er wél als er niet op terugkloppen, uiteindelijk kies ik nu definitief voor dat laatste zolang ik mijn huidig niveau van body-building kan ophouden. Daarna verzin ik wel een andere strategie)

weense worst 16 juli 2011 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weense worst (Bericht 5565470)
Dat lijkt me inderdaad ook wel wat.

Maar ik zou de keuze weglaten. Zulk geboefte moet niet kiezen. Een jaar legerdienst met ijzeren discipline

Macchiavelli 16 juli 2011 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weense worst (Bericht 5565481)
Maar ik zou de keuze weglaten. Zulk geboefte moet niet kiezen. Een jaar legerdienst met ijzeren discipline

Legerdienst? Je wilt de kat toch niet bij het spek zetten door zulk crapuul in de buurt van wapentuig te laten?

Zogenaamde "bootcamps" lijken mij een betere oplossing. Ook daar heerst een ijzeren discipline, met vroeg opstaan, dan gaan werken, en na gedane arbeid verplicht een opleiding volgen. Dan zijn ze te moe en afgemat om nog aan rottigheid te kunnen denken. Verder een karig menu, geen playstations en dergelijke, en natuurlijk ook geen alcohol, drugs of zelfs maar tabak.

Alienation 16 juli 2011 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5565560)
Legerdienst? Je wilt de kat toch niet bij het spek zetten door zulk crapuul in de buurt van wapentuig te laten?

Zogenaamde "bootcamps" lijken mij een betere oplossing. Ook daar heerst een ijzeren discipline, met vroeg opstaan, dan gaan werken, en na gedane arbeid verplicht een opleiding volgen. Dan zijn ze te moe en afgemat om nog aan rottigheid te kunnen denken. Verder een karig menu, geen playstations en dergelijke, en natuurlijk ook geen alcohol, drugs of zelfs maar tabak.

Volledig eens. Ik vind dat we onze opvangcentra moeten uitbreiden, maar ook in structurele vorm. Ze niet met praatjes tot inzicht brengen. Ze zoals in een legertraining naar nul boksen en vanaf dat punt weder op bouwen.
Ge moet ze geen wapens in handen duwen om ze km's te laten lopen met gewicht aan hun lijf. Is er geen plaatske voor in doel ofzo?

den dinges 17 juli 2011 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5565560)

Inderdaad. Vooral deze schoften NIET met wapens leren omgaan, of close combat technieken aanleren.

maddox 17 juli 2011 01:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5566793)
Inderdaad. Vooral deze schoften NIET met wapens leren omgaan, of close combat technieken aanleren.

Dat kunnen ze al vrees ik. Al was het maar met een stuk betonijzer kloppen (Vraag maar aan P. Mombaerts) of misbruik maken van de gevechtstechnieken hun aangeleerd in de vrijelijk beschikbaar gestelde sportinfrastructuur.

den dinges 17 juli 2011 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5566803)
Dat kunnen ze al vrees ik. Al was het maar met een stuk betonijzer kloppen (Vraag maar aan P. Mombaerts) of misbruik maken van de gevechtstechnieken hun aangeleerd in de vrijelijk beschikbaar gestelde sportinfrastructuur.

Mensen die zich schuldig maken aan gewelddadige feiten ( zelfverdediging uitgezonderd ) beletten om nog langer te gaan trainen in clubsverband. En " betonijzerkloppers " niet na drie jaar naar huis laten gaan, zeker niet als er doden gevallen zijn. OOK niet als het een minderjarige is. Als je oud genoeg bent om iemand de schedel in te slagen om hem te beroven, ben je oud genoeg om in het gevang te zitten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be