![]() |
Drama in Belgenland : geen nieuwe regering, dan wil Albert II ook geen nieuwe adel !
In de Brusselse salons heerst er wanhoop !
Onze vorst heeft een belangrijke beslissing genomen : zolang er geen nieuwe regering is, komen er geen nieuwe edelen bij ! Dat zal ze leren, dat incompetent Belgisch establishment ! Misschien kan dit ook bij de regeringsonderhandelingen de onverwachte bocht van De Croo junior verklaren. Papa senior wacht nu al zo lang op de ultieme beloning! Bovendien wordt zijn gezondheid er niet beter op. Een titel, ook al is het maar een burggraafje, kan een welkome tonic beteken. Bovendien : wacht ook Eyskens junior niet op zijn beloning. Papa had het wel geklaard. Citaat:
|
het wordt allessinds een feestdag in mineur voor die dikkenekken
|
Citaat:
|
het wordt een marche funaibre voor onze albert die er nog alleen maar meer grijzer van zal uitzien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De gewone man trekt zich daar inderdaad niet veel van aan, maar men zou schrikken hoeveel "gearriveerden/ industriëlen/ondernemers" er alles voor over hebben om toch maar een titeltje in de wacht te slepen. Ook intellectuelen, zoals een bepaalde universiteitsrector, die er zelfs niet voor terugschrikte om zich hiervoor compleet belachlijk te maken bij het toekennen van een eredoctoraat. Hetzelfde fenomeen zien we o.a. ook in Frankrijk - toch hèt voorbeeld voor die Belgische "elite"- bij het toekennen van hun surrogaat nl het "Legion d'honneur". Daarom staat er voor diegene, die er nu nog in slaagt België te redden, eeuwige dankbaarheid ( minstens graaf) van de Coburgs te wachten. Welaan Wilfried Martens ! Waar wacht je op ! |
Oei, daar lig ik nu echt wakker van !!
|
wat gaat adelbert nu zeggen???
iets over familiewaarden misschien |
Het niveau van de nieuwe topics van wanhopige vlaamsnationalisten wordt er niet beter op.
|
In de likwidatie dat koningshuis en zijn adel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De speech van de roi, ... ze zijn er zelf nog altijd niet uit, ... normaal gezien moeten ze hem vanmiddag opnemen, ... maar het kan ook nog altijd later, ... hebben ze al gezegd...
da moet zo wat den eerste keer zijn in de vaderlandsche geschiedenis, dat de roi nie weet wat zeggen, ... ik ben echt curieus hoe ze dat probleem gaan aanpakken dat wordt lachen ... |
pfff, en ik die dacht dat ik dit jaar ridder in de orde van de kousenband ging worden. Denk dat ik die jarretellen dan maar uitdoe hoor, het heeft toch geen zin.
|
het duurt nog altijd eer men het programma van 21 juli weet, enfin men weet dat laurent gestraft is en als een stoute jongen thuis moet blijven
|
Citaat:
|
die koninklijke familie kost ons een hele duit
afschaffen dat manocherie WEG MET ALBERT |
En ik had er nog zo op gehoopt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be