![]() |
Hoe lang zitten we nog in deze nachtmerrie!?
Hoe lang zitten we nog in deze nachtmerrie!? Heel de politiek een puinhoop, en de mensen hebben echt hun vertrouwen verloren in deze bende debielen! Ik kijk zelfs niet meer naar het nieuws en al wie ik ken slaat de berichten over de Belgische politiek over...Dit is me nog nooit overkomen.
Nu dat er eindelijk een greintje hoop is op een akkoord, komt de CD&V met een "NON!". *zucht* Kunnen ze niet gewoon verkiezing na verkiezing organiseren, totdat al hun geld op is? Dan beseffen ze tenminste wat ze aan het doen zijn met Belgie, Vlaanderen, or whatever. De dag dat extremisten iets te zeggen krijgen gaat alles kapot. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA is heimelijk extremistisch. Ik verkies de eersten, die zijn tenminste eerlijk en zeggen waarvoor ze staan. |
Citaat:
|
Dat het nog lang mag duren, deze nachtmerrie :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als werkende mens, getrouwd, en met kinderen zie ik geen enkele voordeel in deze moeilijke situatie. In reactie (van vaak dezelfde personen) op het internet lees ik dat ze graag met Nederland willen samengaan. Ik kan mijn ogen gewoon niet geloven. 8O |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Klopt, aan deze situatie is geen enkel voordeel. Daarom moet die ook grondig aangepakt worden. Bijvoorbeeld door de octopusnota te implementeren. Een Belgische meerderheid staat daarachter. |
Citaat:
Blijven herhalen, Henri, misschien verschijnt er dan een toverfee die al je wensen doet uitkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral dat veel te veel willen gaat ze nekken. Zoiets moet je in stappen gebeuren. En aan de reacties op artikels te lezen, denken meer en meer mensen zoals mij. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als Vlaanderen minder inkomsten krijgt (wat in de toekomst mogelijk is), dan moet Wallonië zonder klagen bijspringen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be