![]() |
Het strijdpunt van de NVA ...
... de kindpremie!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...politiek.dhtml Je houdt het niet voor mogelijk, maar in een regio met een bevolkingsdichtehid van 462 inw / km² en in tijden waar men zou moeten besparen komen ze met "een kindpremie" op de proppen. Naast de reeds bestaande kindergeld regeling komt er nu nog eens een premie bovenop. Dit zogezegd om "de hardwerkende Vlaming een steuntje in de rug geven". Man man man, miserie, miserie! |
Inderdaad. Ze zouden beter al die onnozele premies die er zijn afschaffen. Maar allemaal he. 't Zou nogal een besparing zijn.
|
Idd. Ook meteen alle subsidies en investeringen in wegenwerken, op nen hobbeldebobbelweg kunt ge ook rijden.
|
Citaat:
|
Gewoon heel de staat, weg dermee. Anarchie, iedereen ruilhandel in zijn dorpsgemeenschap.
edit (voor ik het vergeet): En Eno2 koning van de wereld. |
Citaat:
|
Ho wacht, we zitten hier blijkbaar niet in K&K, ik dacht dat dezen draad serieus bedoeld was. :-?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer, dan zal de anarchie toch nog niet voor vandaag zijn.
Ik ga nog wat kindekes poepen. |
Citaat:
|
Citaat:
Der wordt hier gewegenwerkt �* volonte ;) |
Citaat:
|
die extra premie is een goed idee. De creche kost geld en met de huidige centen kun je niet veel betalen. En beide partners moeten gaan werken anders is het moeilijk leefbaar.
|
De NVA is op korte tijd ontzettend snel gegroeid.
Dit brengt met zich mee dat die partij vol zit met opportunisten en gelukszoekers die snel een goedbetaald mandaat in zicht hadden maar over weinig tot geen politieke kennis/kunde beschikken (de Kim Geybels-types). Die partij verdedigt als enige de Vlaamse zaak, wat uiteraard een goed iets maar op alle andere vlakken is het duidelijk dat de NVA leden niet over de kennis beschikken om doordachte politieke voorstellen te lanceren. |
Citaat:
In tijden van babyboom en overbevolking een kindpremie invoeren lijkt me inderdaad niet het summum van verstandig bestuur. To put it mildly |
Citaat:
Juist, ja van deze die met twee moeten gaan werken om de belastingen te betalen. En ondertussen blijft er een hoop van dat geld plakken aan de diensten die die premies moeten organiseren en uitbetalen. |
Van de kindpremie is al lang sprake:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.929248 21/12/2010 |
Citaat:
|
Citaat:
(en zo meer kindpremie te trekken? ;) ) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be