![]() |
Is mijn visie verwerpelijk of doodnormaal?
- Strijdt tegen hen tot de Islam niet meer bestaat en de religie geheel aan de ongelovigen behoort
- O ongelovigen, houdt geduldig vol en biedt geduldig weerstand en rust u uit voor de strijd - Als zij (andere ongelovigen) zich van u afkeren, grijpt hen en brengt hen ter dood waar ge hen maar vindt. - Ik zal terreur zaaien in het hart van de moslims. Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen. - Doodt de moslims waar ge hen maar vindt, neemt hen gevangen en belegert hen en bereidt hun alle soorten hinderlaag. - Strijdt tegen de moslims in uw omgeving, en laat hen hardheid in u vinden. - Luistert niet naar de moslims en bestrijdt hen met grote ijver. - Etc etc etc... Is dit voor jullie psychopatisch of gewoon een gezonde visie? |
Net zo psychopatisch als een opperwezen.
|
Oproep toch geweld tegen een bevolkingsgroep.
Dit is strafbaar en kan hier leiden tot een eeuwige plus 3 dagen ban. |
Citaat:
Dit is overigens niet mijn mening, wou gewoon aantonen hoe geschift deze denkwijze wel niet is. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Godsdiensten :roll: |
Citaat:
Evenwel zou deze ongezonde visie in de nabije toekomst wel eens bewaarheid kunnen worden, als tegenreactie tegenover de totalitaire onverzoenlijke islamitische ideologie, waaruit jouw tekst afkomstig is. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou gauw gedaan zijn met de mohammedanerij. |
Citaat:
Mensen die discrimineren worden dan gediscrimineerd en Paulus zou geen kinderen mogen adopteren. Ruikt wel naar 'oog om oog, ...' |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga hun mening vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge zijt nieuw in de discussie, dus even een samenvatting van mijn mening. Godsdienst zoals we het nu kennen moet uit de scholen verdwijnen. Wat wel kan in bv Wereldoriëntatie (zoals dat heet) is een overzicht van de gangbare godsdiensten en de goede en slechte kanten ervan. Geef de kinderen een goede opleiding en laat ze later beslissen of, en wanneer ze een bepaalde religie willen belijden. Op die manier doen ze het op een bewuste manier en zullen ze er veel verstandiger mee om gaan. Maar ik weet het, het is een utopie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wilders wil zulke geschriften ook helemaal niet toelaten, maar als Wilders het zegt, begin jij te steigeren en over godsdienstvrijheid te zeuren, terwijl wanneer iemand anders zoiets zegt, jij opeens glashard durft te beweren dat je met die persoon op dezelfde golflengte zit. Doet dat nu niet zeer, constant in zo'n spagaat zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb in 2008 de koraan al eens hèrschreven in opdracht van 'n mohamedaan die schreef;
Citaat:
Citaat:
![]() IPU |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be