Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Is de Negeerlijst functie verdwenen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158085)

Egmond Codfried 19 juli 2011 18:34

Is de Negeerlijst functie verdwenen?

Het viel mij al eerder op dat ik geen nieuwe personen op mijn negeerlijst kan plaatsen, en dus gedwongen ben hun stomme reacties te lezen.

plakker 19 juli 2011 18:34

Anderen hun mening negeren is jezelf dom maken

Raf 19 juli 2011 18:47

1 Bijlage(n)
:hm:

plakker 19 juli 2011 18:53

Trixie 19 juli 2011 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5572654)
Het viel mij al eerder op dat ik geen nieuwe personen op mijn negeerlijst kan plaatsen, en dus gedwongen ben hun stomme reacties te lezen.

Hoeveel personen kun je daarop zetten? Uw lijst is mss vol...:lol::lol:
(Wie weet sta ik er ook op):|

Savatage 19 juli 2011 18:55

1 Bijlage(n)
Werkt nog altijd prima hier

Raf 19 juli 2011 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5572707)

:cheer:

Egmond Codfried 19 juli 2011 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5572655)
Anderen hun mening negeren is jezelf dom maken

[Zelf kinderen werden tijdens de Holocaust vermoord.]

Idealiter zouden alle personen ingaan op het thema, maar meestal blijft het bij persoonlijke aanvallen en zogenaamde lollebroekerij.
Mijn nieuwste negeerlijst persoon is Rizzz, want hij wil mij nu van racisme beschuldigen. Dat is weer van die dingen die mij verwonderen.

Demper 20 juli 2011 02:05

Alles is in orde.

Rizzz 20 juli 2011 03:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5572891)
Mijn nieuwste negeerlijst persoon is Rizzz, want hij wil mij nu van racisme beschuldigen. Dat is weer van die dingen die mij verwonderen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried
Voor al jullie geld en universiteiten en wat meer klinken jullie ongelooflijjk PRIMITIEF.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz
Wie bedoel je met "jullie" Egmond? De Westerse mens?
Een heel volk "primitief" noemen op basis van afkomst of huidskleur is racisme.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1401

J.B good 20 juli 2011 09:29

Ik heb alleen last van die eno2, negeren helpt niet als ze steeds zijn posts quoten! Je bent eigenlijk verplicht tot uzelf om op zijn posts te reageren.

Wat wel helpt is u voorstellen hoe hij eruit zou zien. Eno2 lijkt me deze te zijn.

eno2 20 juli 2011 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5572654)

Niemand dwingt je

Albrecht 20 juli 2011 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5573958)
Niemand dwingt je

Geciteerd voor J.B good.

Raf 20 juli 2011 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5574404)
Geciteerd voor J.B good.

Uit het forumreglement:
Citaat:

Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

•dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
•forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.

eno2 20 juli 2011 15:40

Citaat:

Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

•dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
•forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
•forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.
Het probleem is dat niemand zich daartoe beperkt, ook de grootste forumtrollen niet:cry:

Trixie 20 juli 2011 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J.B good (Bericht 5573761)
Ik heb alleen last van die eno2, negeren helpt niet als ze steeds zijn posts quoten! Je bent eigenlijk verplicht tot uzelf om op zijn posts te reageren.

Wat wel helpt is u voorstellen hoe hij eruit zou zien. Eno2 lijkt me deze te zijn.

Aangezien jij hier pas sinds 12 dagen geregistreerd bent, vind ik het wel een beetje vreemd dat je zoveel "last" hebt van Eno. Je haalde dit al aan in een andere draad ook, op één van uw eerste dagen hier. Hoe kan Eno jou op 12 dagen tijd zoveel last bezorgen dat je erover zeurt?
Tenslotte: wrm ben je "verplicht tot uzelf" om te reageren?

eno2 20 juli 2011 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5574959)
Aangezien jij hier pas sinds 12 dagen geregistreerd bent, vind ik het wel een beetje vreemd dat je zoveel "last" hebt van Eno. Je haalde dit al aan in een andere draad ook, op één van uw eerste dagen hier. Hoe kan Eno jou op 12 dagen tijd zoveel last bezorgen dat je erover zeurt?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
De waarheid kan eno2 niet aan, hij gaat steeds rond de pot draaien en schelden, trollen, liegen, woorden verdraaien, quotes vervalsen en off topic de draad vervuilen met zijn 'afval praat'.

J.B good 21 juli 2011 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5574959)

Kijk eens naar mijn posts, hij en zijn vriendje freelancer zitten mij al van dag 3 hier te stalken.

eno2 21 juli 2011 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J.B good (Bericht 5576409)
Kijk eens naar mijn posts, hij en zijn vriendje freelancer zitten mij al van dag 3 hier te stalken.

Good kent het verschil nog niet tussen bijdragen leveren en stalken
Hij denkt dat het allemaal rond hem draait:lol:

Ik stel me hem graag zo voor:

eno2 21 juli 2011 09:48

freelancer:
:cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be