Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Bert in paniek! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158114)

Bokkenreyder 20 juli 2011 12:05

Bert in paniek!

De rede van Bert ws een schande! Gewoon zijn boekje te buiten gegaan! Tijd om hem opzij te zetten! Pure panek!:evil:

HOUZEE ! 20 juli 2011 12:27

Ik vind het een mooie toespraak. Kenmerkend voor een land dat weldra van de kaart verdwijnt. Een verbitterd man die achterblijft. Het koninkrijk is bijna gevallen :-D

poekieJ 20 juli 2011 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5574149)
Ik vind het een mooie toespraak. Kenmerkend voor een land dat weldra van de kaart verdwijnt. Een verbitterd man die achterblijft. Het koninkrijk is bijna gevallen :-D

Inderdaad, ik vond het bijna fictie, die toespraak. Best wel grappig.:-D

Was jij overigens geen Belgicist, of vergis ik mij?

azert 20 juli 2011 12:30

Wie is Bert?

HOUZEE ! 20 juli 2011 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5574154)
Inderdaad, ik vond het bijna fictie, die toespraak. Best wel grappig.:-D

Was jij overigens geen Belgicist, of vergis ik mij?

Neen nooit geweest. Vroeger cd&v gestemd met marianne thyssen, daarvoor ook altijd. Nu n-va ;-) Ik kan hun programma niet echt smaken maar uiteindelijk is er maar één zaak die telt he: dit land splitsen en een democratie installeren.

Bokkenreyder 20 juli 2011 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 5574155)
Wie is Bert?

Geen poging doen, azert! Dat gaat je petje al te boven! :twisted:

E. Gidius 20 juli 2011 12:37

Citaat:

Wie is Bert?

Een zielige oude man die niet meer kan volgen.

Politiek 20 juli 2011 12:37

Citaat:

Wie is Bert?

Die gezellige die graag moppen vertelt, op zijn jacht dobbert en zijn dochter niet heeft erkend.

De schoofzak 20 juli 2011 12:38

Citaat:

Wie is Bert?

Alleszins mijn vriend niet.

Zijn woorden en zijn lichaamstaal spraken boekdelen dat hij niet de Hooggeborene is voor alle Vlamingen.
En Leterme heeft dat goedgekeurd. (Beke zal er mee kunnen lachen)

azert 20 juli 2011 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 5574170)
Een zielige oude man die niet meer kan volgen.

eerder omgekeerd: de jongelingen Beke en De Wever denken dat VL/BE altijd een rijke regio geweest en spelen nu een beetje met de welvaart. De koning weet dat BE is korte tijd heel rijk is geworden, maar dat het zo weer voorbij kan zijn. Typisch voor jongelingen die niet zelf voor hun rijkdom hebben moeten werken.

Jan Meuleman 20 juli 2011 12:41

Citaat:

Wie is Bert?

een hypocriet die reeds in 2003 aan de franstaligen had moeten zeggen: klootzakken de grondwet respecteren. Maar hij speelde het spelleke mee en zit nu met de poepers. Zal hem deugd doen.

azert 20 juli 2011 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5574175)
Alleszins mijn vriend niet.

Zijn woorden en zijn lichaamstaal spraken boekdelen dat hij niet de Hooggeborene is voor alle Vlamingen.
En Leterme heeft dat goedgekeurd. (Beke zal er mee kunnen lachen)

Leterme is dan ook een man met meer ervaring dan Beke en BDW die nog nooit verantwoordelijkheid hebben gedragen.

me gusta 20 juli 2011 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 5574178)
eerder omgekeerd: de jongelingen Beke en De Wever denken dat VL/BE altijd een rijke regio geweest en spelen nu een beetje met de welvaart. De koning weet dat BE is korte tijd heel rijk is geworden, maar dat het zo weer voorbij kan zijn. Typisch voor jongelingen die niet zelf voor hun rijkdom hebben moeten werken.

De wever is historicus die altijd met hoogste onderscheiding zijn jaar heeft beëindigt, denk je nu echt dat je hier een punt maakt?

Jan Meuleman 20 juli 2011 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 5574180)
Leterme is dan ook een man met meer ervaring dan Beke en BDW die nog nooit verantwoordelijkheid hebben gedragen.

Leterme is een bedrieger. Het is de man die niet in een regering....

azert 20 juli 2011 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door me gusta (Bericht 5574184)
De wever is historicus die altijd met hoogste onderscheiding zijn jaar heeft beëindigt, denk je nu echt dat je hier een punt maakt?

een kamergeleerde.

me gusta 20 juli 2011 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 5574180)

We hebben allemaal gezien wat Leterme deed met zijn 800.000 stemmen aan verantwoordelijkheid.

Jan Meuleman 20 juli 2011 12:44

Citaat:

Niet BE maar Leopold II is rijk geworden, door het kappen van handjes nogwel.

azert 20 juli 2011 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door me gusta (Bericht 5574189)
We hebben allemaal gezien wat Leterme deed met zijn 800.000 stemmen aan verantwoordelijkheid.

Toen hij als premier begon had hij ook amper ervaring; behalve in de breiclub die de VL regering is.
Daarna heeft hij stage kunnen lopen bij Verhofstadt en heeft hij de echte politieke wereld leren kennen.

Villa Comedia 20 juli 2011 12:44

Citaat:

De koning zelf heeft daar toch weinig last van. En van dat tweede nog minder.

me gusta 20 juli 2011 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 5574188)
een kamergeleerde.

Wat een argument, zelden gezien. De Wever komt uit een spoorwegsarbeiders gezin, dus al te veel welvaart zal hij niet gehad hebben he?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be