![]() |
to Albert or not to Albert
Vindt u het tijd voor een opvolger voor koning Albert II?
deze mooie eenvoudige vraagstelling staat op gva.be |
Nee.
Gewoon afzetten. |
Ja 46.% / 53.37% nee op gva nu
|
Als't aan Boudewijn lag, had Filip koning geworden. En als Boudewijn er niet was, was Zijne Majesteit gescheiden geweest van zijn echtgenote. Ik erken Albert als koning, en respecteer hem in zijn functie, maar ik heb geen respect voor hem als persoon.
|
en heeft Albert respect voor vlaamderen ?
|
ik zet de titel in t'engels omdat Albert1 een tijd in Engeland heeft gelogeerd en zn eerste vrouw engelse was
|
Citaat:
|
misser , dat moet Leopôld 1 zijn die in engeland gezeten heeft , had zn kind blijven leven was het bloed meschien wat meer versneden geweest
|
Leopold I was de weduwnaar van de prinses van Wales. Was dat mens niet voortijdig gestorven, hadden wij nooit last gehad van de coburgs. Tenandere die Leopold had geen nagel om z'n *****te krabben. Voordat ie aan belgië geschonken werd, heeft men hem aan Griekenland willen verkopen (waarschijnlijk door de toenmalige VDAB), maar die Grieken moesten hem ook niet.
|
Citaat:
|
Ik ben een hevig, zeer hevig voorstander van de snelle installatie van Filip als koning van België.
|
:cheer: 't zal de leste zijn :cheer:
|
Citaat:
Juist, helemaal niets. |
Citaat:
Ik neem aan dat dat "waal" moet voorstellen en dan zou'k idd stellen dat u geen bal meer krijgt... |
Inderdaad, kieper dan maar gewoon Vlaanderen buiten :cheer: GROOT LUIK (Liège) heeft ons niet nodig :cheer:
|
Citaat:
|
Geen koning meer voor mij zeg
|
Citaat:
|
Opvolger?
Gewoon afzetten en afschaffen die handel.Een gesubsideerde familie die leeft van ons belastingsgeld.heeft geen enkel nut en geen enkel doel. Kost ons handen vol geld en krijgt er niets voor terug. Deugd niet !!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be