![]() |
Beke heeft enkel ja gezegd op onderhandeling BHV, niet meer.
Check op het nieuws, op vtm.be (videozone ... geen directe link)
Beke wordt daar ondervraagd door de journalist. Hij aanvaardt om, als de ballast weggelaten wordt door alle partijen, er gestart wordt met onderhandelingen over BVH. Daarna kunnen regeringsonderhandelingen mogelijk zijn. Dat is toch heel wat genuanceerder dan in andere media gezegd wordt. (let op: het blijft een bocht: de overwinnaar van de verkiezingen moest erbij zijn ...) Waar hij wel leep in is: hoe kan de MR akkoord gaan met een splitsing van bhv, als ze niet die ballast mee mogen in hun voordeel laten wegen? Edit: en ze vlogen de laatste dagen van het ene ultimatum naar het andere. Sveer is koet. |
Citaat:
|
als beke nou echt gaat denken dat di rupo die franstalige eisen die zo zwaar voor cdenv lagen gaat weglaten dan mag hij d romen
|
Tegen wanneer verwacht Beke de antwoorden van de zeven ?
Of heeft hij geen ultimatum gesteld ? |
Citaat:
|
Onderhandelen is onderhandelen. Hij doet het zonder de NVA.
EDR en Gennez zijn in hun opzet gelukt. CD&V is losgeweekt van de NVA. |
Citaat:
En nu maar afwachten of Beke tijdens de onderhandelingen alsnog 'neen' zal durven zeggen. |
Citaat:
|
het was te denken dat het zou gebeuren
dat zag e zo afkomen dat beke JA zou zegten |
Citaat:
|
Als ik het goed begrijp wil hij enkel onderhandelen over BHV? Dus als die niet gesplitst geraakt dan hoeft het voor hem ook niet meer?
Laten we maar hopen dat hij weet wat hij doet. Hij heeft de toekomst van vlaanderen in handen en ik hoop dat ik mijn mening nog kan herzien van "volksverrader"... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De tjeven hun eisen veranderen met de wind... CD&V hun eisen vanaf het begin 1) nva moet erbij zijn 2) zonder nva kan als bhv voorstellen opgenomen worden Vandaag: 3) we willen eerst onderhandelen over bhv en alle partijen moeten hiermee instemmen. Wat gaat de volgende bocht zijn? BHV geraakt niet gesplitst en gaan toch maar verder om geen zwarte piet te krijgen??:roll: Mijn allerlaatste vertrouwen in CD&V is sinds vanavond zo goed als weg.. Mijn naaste familieleden, die bijna allemaal CD&V stemmers zijn hebben al laten weten dat ze nooit nog meer op die partij zullen stemmen en allemaal overstappen naar nva dus het gaat nog leuk worden bij de volgende verkiezingen.:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Het volstaat dat de FR. er anders over denken. Waarom zou de ballast anders niet gewoon overboord gegooid zijn ? Wordt weer als interpretatie over faciliteiten. VL. dachten uitdovend, FR. dachten permanent. Wie kreeg gelijk ? U zult binnenkort een aantal commissies aan het werk zien zoals nooit tevoren in het koninkrijk. |
De Volgende "Leterme" wordt voorbereidt door de CVP, en weer zal de Vlaming verbaasd staan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be