![]() |
Moet België kapot?
De titel zegt alles.
Moet België kapot? Tot een half jaar geleden geloofde ik nog dat er een oplossing kon zijn, maar elke dag blijkt maar weer dat de Franstaligen A zeggen (we gaan voor verregaande responsabilisering en confederalisme! dixit Di Rupo bij zijn aanstelling tot formateur) en B doen (status quo etc). Ze hebben na 1 jaar impasse nog altijd geen idee van wat er bij de Vlaamse onderstroom leeft hoewel ze beweren dat ze het nu eindelijk wel hebben gesnapt, en omdat ze het nooit gaan snappen ben ik er sinds gisteren maar weer eens temeer van overtuigd dat België dood moet, en wel rap een beetje. |
De onafhankelijkheid van Vlaanderen! NU!!! :twisted::twisted::twisted::twisted:
|
Ja, als het een federale republiek wordt met veel checks & balances.
|
Voorspelbare enquete op een forum met een uiterst rechtse populatie vindt u niet ?
Net hetzelfde dan in een kerk de Duivel gaan aanbidden. |
Citaat:
|
Citaat:
(*bestaan er nog andere vormen dan?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wellicht zijn die resultaten anders ? |
Citaat:
Trouwens, rechts is daarom nog niet gelijk aan een eis voor een onafhankelijk Vlaanderen, er zijn zelfs linksgezinde mensen die voor een eigen Vlaamse staat ijveren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja België moet kapot. Dat vind ik al vanaf mijn 16º, en nu ben ik... hoe noemt het stichtend lid dat??? |
Stichtend lid noemt dat (voor ene keer eens) op gezegende leeftijd 8-)
Citaat:
|
Citaat:
Alleen willen ze het lijk nie begraven dat al zolang ligt te stinken; en sommige denken dat ge het kunt reanimeren....:lol: |
Ondanks alle rood geel zwart die hier just op TV 1 (één) de revue passeerde met al dien belgiscistischen brol...
|
Citaat:
|
Ik kan blijkbaar niet stemmen.
Mijn mening: België moet niet kapot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be