![]() |
Heeft de MR al "ja" gezegd tegen de voorwaarden van Beke?
Het is me niet duidelijk, of ook de franstalige partijen ,met name de MR.
"ja "hebben gezegd, op het voorstel van Di Rupo en de voorwaarden van Beke. |
Nee, enkel de vlaamse (de postjespakkers) hebben al meegedeeld dat ze akkoord gaan met Beke zijn verzuchtingen.
|
Citaat:
Wachten op reactie van MR en CDH |
Deze avond, donderdagavond 21 juli, worden de "zeven" verwacht bij Di Rupo.
Wellicht zal dan al iets duidelijk worden. http://www.lesoir.be/actualite/belgi...nir-852290.php |
Citaat:
|
Beke had het ultimatum met een ultimatum moeten beantwoorden natuurlijk :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yves Leterme is duidelijk positief... Kris Peeters minder...
Altjans volgens het meestal gekleurde nieuws op radio1. |
Citaat:
|
Citaat:
|
E. Gidius, een evidente waarheid als een koe. Dat men dat aan VL kant nog niet gezien heeft is raar. Het steekt mijn ogen uit op 1000 km van ginder.
(en ik ben geen Vlaams-nationalist). |
Citaat:
|
Citaat:
Ook Meneer Peeters niet, zeker die man niet, anders had hij in Belgie in geen geval Vlaams Minister-President geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
Prove me wrong! 8-) |
Ze weten het nu precies echt niet meer bij de CD&V.
Le CD&V veut connaître la position des autres partis avant une réunion. Een ULTIMATUM van Beke! Foei, zou Genez zeggen, je onderhandelt niet met deadlines en ultimata:-P |
zalig
ze zitten nu in dezelfde puree als in 2010 toen stekkerman met zijn enige trick uitpakte en die horen we nu niet, tenzij dat hij zo snel mogelijjk een belastingsregering wil vormen |
Citaat:
Blijkbaar heb je de naamsverandering gemist. Ze noemen zich voortaan CD&B |
Citaat:
Beke zei dat hij aan de onderhandelingen wou beginnen over BHV ALLEEN INDIEN ALLE ANDERE PARTIJEN akkoord waren met wat Elio had beloofd. Elioke dacht rapraprap aan de onderhandelingen te beginnen, maar zo een prutser is Beke nu ook weer niet: eerst antwoorden he, anders gaat het feestje niet door... Wel, datzelfde is nogeens duidelijk gemaakt. Niks nieuws dus, alleen dat Elioke er niet in slaagt om ze stoemmelinks zonder invulling van die belofte, aan tafel te krijgen. Elio gepakt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be