![]() |
Het aantal vlaggen in je straat
Om onze vriend Henri te plezieren gaan we een enquete houden over het aantal aanwezige vlaggen in jullie straat. Eventueel ook te vermelden hoeveel vlaamse er hingen tijdens de vlaamse feestdag.
Tijdens de vlaamse feestdag 6 vlaggen Nu één vlaamse geen Belgische. p.s. het is niet mijn vlag. Een deelgemeente van Haaltert |
In de verre omtrek geen vlaggen te zien. Alleen mijn beest
|
Vijf vlaamse en 1 belgische.:lol:
|
11 juli: één Vlaamse leeuw
21 juli: nada |
We gaan henri precies moeten teleurstellen de vlaamse feestdag viert men blijkbaar meer dan de belgische :)
|
in mij wijk wonen toch heel wat 'nieuwe Belgen', maar er is geen enkele belgische vlag te bespeuren...
|
niks. Misschien ook zeggen waar ge zit.
Ik in Berchem, Antwerpen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bekijk maar eens goed http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5067084874.htm SPA weet dus goed genoeg dat de autochtone kiezer niet meer voor hen stemt. Daarom dat ze liever het beeld ophangen van vlaams nationalisme als zijnde racistisch. |
Citaat:
|
Heb een tochtje door heel Midden-Limburg erop zitten, wel allemaal landelijk gebied! Geen enkel vod gezien! :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Vlaamse feestdag 2 vlaamse vlaggen. vandaag geen. ik heb vandaag een toerke gewandelt en ik heb er een 1 gezien. 1 vlag aan een café.
|
Geen enkele Belgische vlag gezien, niet in de buurt en zelfs niet onderweg met de auto! Wel hier en daar een leeuw. De 11e juli hingen er opvallen veel leeuwen uit waaronder de mijne, vandaag blijft het beest binnen om niet te provoceren :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarnet naar het frituur gereden en geen enkele belgische vod zien hangen.
Ik denk dat ze rap zou weg zijn :-) Omgeving Hoboken... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be