![]() |
Zo werkt rechts. Bartje genaaid!
Zo werkt rechts. Bartje genaaid.
Wat ik gisteren voorspelde is vandaag gebeurd. Bartje had beter de Belgische politiek bestudeerd ipv latijn. Had hij dat gedaan wist hij wat komen ging. De tsjeven hebben het weer gelapt. In de hoop wat stemmen terug te winnen. Blij toe dat het zo verloopt. Bedriegers worden bedrogen |
Ik hoop voor u dat het niet net andersom is :-)
|
Citaat:
Bartje waarschijnlijk niet. |
Volgende coalitie: NV-A met ROOD!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Links = bedriegers? Je geeft het hier zelf toe dat links BDW zou bedrogen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De debiliteit van sommige gebruikers van dit forum, kent werkelijk geen grenzen. En deze les is gratis. |
Bart de Wever is de pineut. Ik ben benieuwd naar de volgende verkiezingen.
|
Eerst eens zien hoe die onderhandelingen vlotten...
It's no picnic with a Maingain around... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor Giserke: tweede les. Dat mes wordt dan in de rug van Maingain geplant. Niet in dat van Bartje. Bartje is dan nog bezig dat Tsjeven mes uit zijn rug te halen. |
Citaat:
Er bestaan enkele voorbeelden van. Bartje haalt De Decker binnen maar wordt door zijn vrienden de tsjeven teruggefloten. Dus woordbreuk van Bartje. Sterckx was van Amada tot hij meer dan 5000 € per maand verdiende en werd opeens liberaal. Siegfried Bracke werd door jouw eigen partij uitgemaakt voor sos en waar zit hij nu, Bertje Anciaux, volksunie, spirit, sos. Fleur jij hebt het ook niet door. Ik heb niets tegen Bartje, zou zelfs een pint met hem gaan drinken, maar zijn partij standpunten jagen de gewone burger naar de afgrond. |
Citaat:
Ik denk al van in het begin van de onderhandelingen dat dat Bartje zijn doel was. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be