Macchiavelli |
22 juli 2011 14:57 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
(Bericht 5579106)
Ik zou zeggen; G�* ervoor mensen, dit is de kans van jullie leven, voeg de daad bij 't woord en laat z�*en hoe jullie je huis en hart openen voor deze kansarme, minderjarige 'jongeren'.
|
Ik denk niet dat degenen die hier steevast voor tolerantie, verdraagzaamheid, solidariteit, multiculturaliteit en dergelijke pleiten, gehoor zullen geven aan deze oproep. Want dan moeten ze opeens zelf daad bij woord gaan voegen, in plaats van die veelgeroemde tolerantie, verdraagzaamheid, solidariteit, multiculturaliteit e.d. aan anderen op te willen leggen. De zogenaamde nimby's.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
(Bericht 5579106)
Vraagt niemand zich af hoe zo'n 'minderjarige' in België geraakt is?
|
Jazeker wel. Ik heb dat altijd zeer vreemd gevonden. Hoe en vooral waarom komen die minderjarigen hier terwijl er onderweg tal van veilige landen gepasseerd zijn?
En dan kom ik tot de conclusie dat de hele familie daar geld bij elkaar heeft gesprokkeld om een ticket voor een minderjarig familielid te betalen, wel wetende dat minderjarigen een speciaal statuut hebben volgens bepaalde richtlijnen van de V.N. die het zeer moeilijk maakt hen onmiddellijk weer uit te zetten. Eens de minderjarige zich met behulp van de asielindustrie genesteld heeft, staat niets, of zeer weinig, de rest van de familie nog in de weg om in het kader van familiehereniging ook naar hier te komen. En vervolgens wordt de bevolking hier alweer opgezadeld met een x-aantal ontheemde kanslozen waar we weinig tot niets aan hebben, en die door hun culturele, taalkundige en vaak ook religieuze achterstand niet of nauwelijks kunnen en zullen integreren en daarmee de samenleving enkel maar op nodeloze kosten jaagt.
|