Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Beke: eerst BHV EN communautaire samen onderhandelen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158213)

anarchy 22 juli 2011 09:21

Beke: eerst BHV EN communautaire samen onderhandelen

Haha nu zit het communautaire er al bij. Ik dacht dat hij eerst BHV ging splitsen in de kamer, en dan pas over de rest praten! Hij staat niet enkel meer met zen billen bloot, hij is ook al in zen gat gepakt. Ik begrijp niet waarom CD&V / OpenVLD zo achterlijk kunnen geweest zijn om op dit cruciale moment toe te geven en 1 jaar weg te smijten. Het is om van te schreeuwen :|:-(:x Verraders!

Tavek 22 juli 2011 10:16

Voor mij (& de overgrote meerderheid van de bevolking) is een regering belangrijker als uw vlaamse eisen oncompromisloos uitvoeren (dat is wat de NVA wilt).

Ik verdien namelijk centen en ik heb geen interesse om straks in een griekenland/ierland/portugal 2 scenario terecht te komen. Forse besparingen zijn in mijn ogen belangrijker.

Cynara Cardunculus 22 juli 2011 10:16

Wat valt er nog te praten? Beke moet toch enkel OUI OUI OUI zeggen? de rat!

Henri1 22 juli 2011 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 5578635)
Voor mij (& de overgrote meerderheid van de bevolking) is een regering belangrijker als uw vlaamse eisen oncompromisloos uitvoeren (dat is wat de NVA wilt).

Ik verdien namelijk centen en ik heb geen interesse om straks in een griekenland/ierland/portugal 2 scenario terecht te komen. Forse besparingen zijn in mijn ogen belangrijker.

Dikke vette 2.

N-VA volgde de weg van de verrottings-strategie.

Goed dat ze gedumd zijn.

alfa16vjtd 22 juli 2011 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5578639)
Dikke vette 2.

N-VA volgde de weg van de verrottings-strategie.

Goed dat ze gedumd zijn.

Als je zonder NVA aan besparingen durft te denken,..... dan ben je toch naief hoor.

Bedoel je nu gedumpt? Het woord gedumd ken ik niet hoor.

Henri1 22 juli 2011 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 5578644)
Als je zonder NVA aan besparingen durft te denken,..... dan ben je toch naief hoor.

Bedoel je nu gedumpt? Het woord gedumd ken ik niet hoor.

Gedumpd.

Nebur 22 juli 2011 10:20

Citaat:

Spreek voor uzelf.

Nebur 22 juli 2011 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5578645)
Gedumpd.

Bestaat niet.

Cynara Cardunculus 22 juli 2011 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5578645)
Gedumpd.

gedumpT misschien?

(nooit van 't KOFSCHIP gehoord zeker?)

alfa16vjtd 22 juli 2011 10:22

Citaat:

Het compromis lag bij zijn nota. Hierbij ging hij al veel verder dan de meeste van zijn kiezers wouden. Ikzelf was toen zelfs nog niet tegen België en toch zaten er zaken in die mij stoorden. Het Ierland Portugal scenario komt er zoiezo als de besparingen van Di Rupo een niet voldoende krachtig signaal zijn.

Cynara Cardunculus 22 juli 2011 10:23

Citaat:

JIJ verdient centen juist. Supporter dan nog wat voor Elio want die wil JOUW belastingen verhogen en zeker géén besparingen uitvoeren. Goed hé. In Brussel hoeven ze ook al niet meer tweetalig te zijn, het is voldoende dat er op een dienst één tweetalige vlaming rondloopt zodat je een halve dag aan het loket kan wachten (leuk voor je personeel).
En o ja, de corridor naar Brussel wordt ook voorbereid in afwachting van de uitvoering van plan B als Vlaanderen is leeggezogen.

alfa16vjtd 22 juli 2011 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nebur (Bericht 5578646)
Spreek voor uzelf.

Wij weten beter ;) zie enquete. 80 percent wil liever geen regering als ze nogmaals hun broek moeten laten zakken ;)

alfa16vjtd 22 juli 2011 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5578652)
gedumpT misschien?

Eerder van het fokschaap.

Nebur 22 juli 2011 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 5578661)
Eerder van het fokschaap.

Ik voel dat aan, zoals iedere Nederlandstalige zou moeten. Wat lijkt er het meest logisch: dumpde of dumpte? Allez ...

Flippend Rund 22 juli 2011 10:26

Citaat:

De besparingen in de nota van EDR zijn zo drastisch dat hij de belastingen moet verhogen.

Flippend Rund 22 juli 2011 10:28

Citaat:

gedumpT misschien?

ik vind dat Henri voor de rest wel zeer proper Nederlands schrijft voor een Waal. Allez, ik veronderstel toch dat hij een Waal is ;-)

Henri1 22 juli 2011 10:28

Citaat:

gedumpT misschien?

Het wordt erg met de VN'ers....
Nu gaan ze al een uitweg uit de N-VA crisis zoeken door taalfouten aan te duiden.

plakker 22 juli 2011 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nebur (Bericht 5578663)
Ik voel dat aan, zoals iedere Nederlandstalige zou moeten. Wat lijkt er het meest logisch: dumpde of dumpte? Allez ...

Je mag mensen niet beoordelen op hun IQ he, Nebur, ze hebben allemaal recht op hun... simpel bestaan

Bokkenreyder 22 juli 2011 10:29

Citaat:

Je maakt drie fouten in zo een korte tekst:

een regering is helemaal niet belangrijk: we doen het al meer dan een jaar zonder en je hebt nog geen boterham minder gegeten. Dus geen rgering is beter dan een slechte.
Indien er een regering komt met de nota-Di Rupo als basis, kun je er gif op nemen dat je eurokes de deur uitvliegen en dat dit landje , de Zuid-Europese sukkelstaten achterna gaat.
Wat besparingen betreft: daar is haast niets van in de nota-Di Rupo terug te vinden, ook niet van responsabilisering. Een pak belastingen komen op jou en je zuur verdiende eurokes af.
Succes met dit 'doodgeboren kind'!
Een ding is zeker: DOKKEN ZUL JE als werkende Vlaming! :evil::evil::evil:

Nebur 22 juli 2011 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5578674)
Het wordt erg met de VN'ers....
Nu gaan ze al een uitweg uit de N-VA crisis zoeken door taalfouten aan te duiden.

Het leuke is dat wij helemaal geen uitweg moeten zoeken. De N-VA heeft duidelijk gezegd waarom ze niet wil onderhandelen OP BASIS VAN DE NOTA -DI RUPO (hoezeer Belgicisten ook willen poneren dat de N-VA niet wil onderhandelen). De tsjeven gaan een uitweg mogen zoeken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be