![]() |
Beke: eerst BHV EN communautaire samen onderhandelen
Haha nu zit het communautaire er al bij. Ik dacht dat hij eerst BHV ging splitsen in de kamer, en dan pas over de rest praten! Hij staat niet enkel meer met zen billen bloot, hij is ook al in zen gat gepakt. Ik begrijp niet waarom CD&V / OpenVLD zo achterlijk kunnen geweest zijn om op dit cruciale moment toe te geven en 1 jaar weg te smijten. Het is om van te schreeuwen :|:-(:x Verraders!
|
Voor mij (& de overgrote meerderheid van de bevolking) is een regering belangrijker als uw vlaamse eisen oncompromisloos uitvoeren (dat is wat de NVA wilt).
Ik verdien namelijk centen en ik heb geen interesse om straks in een griekenland/ierland/portugal 2 scenario terecht te komen. Forse besparingen zijn in mijn ogen belangrijker. |
Wat valt er nog te praten? Beke moet toch enkel OUI OUI OUI zeggen? de rat!
|
Citaat:
N-VA volgde de weg van de verrottings-strategie. Goed dat ze gedumd zijn. |
Citaat:
Bedoel je nu gedumpt? Het woord gedumd ken ik niet hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(nooit van 't KOFSCHIP gehoord zeker?) |
Citaat:
|
Citaat:
En o ja, de corridor naar Brussel wordt ook voorbereid in afwachting van de uitvoering van plan B als Vlaanderen is leeggezogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu gaan ze al een uitweg uit de N-VA crisis zoeken door taalfouten aan te duiden. |
Citaat:
|
Citaat:
een regering is helemaal niet belangrijk: we doen het al meer dan een jaar zonder en je hebt nog geen boterham minder gegeten. Dus geen rgering is beter dan een slechte. Indien er een regering komt met de nota-Di Rupo als basis, kun je er gif op nemen dat je eurokes de deur uitvliegen en dat dit landje , de Zuid-Europese sukkelstaten achterna gaat. Wat besparingen betreft: daar is haast niets van in de nota-Di Rupo terug te vinden, ook niet van responsabilisering. Een pak belastingen komen op jou en je zuur verdiende eurokes af. Succes met dit 'doodgeboren kind'! Een ding is zeker: DOKKEN ZUL JE als werkende Vlaming! :evil::evil::evil: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be