![]() |
In het gratis openbaar vervoer krantje METRO van verleden week donderdag 03 juni 2004 stond een vraaggesprekje met de woordvoerder van de link(S)e landverradersploeg die potentieele misdadigers, asielbedriegers en etnische profiteurs het liefst ddodknuffelen en binnnen onze grenzen houden, want NL lijkt volgens hun denkwijze en ideologie waarschijnlijk nog hardstikke leeg.
Artikel : Ruim 250 Nederlanders hebben de afgelopen maanden een training gevolgd om de politie te dwarsbomen tijdens het uitzettten van asielzoekers. De cursus 'Hoe voorkom ik een uitzetting?' wordt georganiseerd door de Activisten School Peter Polder, woordvoerder Activisten School Dik 250 man opgeleid tot potentiele oproerkraaiers. Daar zullen ze niet blij mee zijn op het ministerie van mevrouw Verdonk. "Het verzet tegen het uitzetten van 26.000 vluchtelingen groeit met de dag. Hoewel je met dit soort acties de wet kan overtreden, moet je je wel realiseren dat diezelfde wet die dit toestaat, onmenselijk is". Waar zijn al die vluchtelingencommando's nu eigenlijk in getraind? "Tijdens de cursus leren we mensen bijvoorbeeld hoe ze een menselijk schild kunnen vormen tussen de politie en de vluchteling, hoe je dit soort acties moet voorbereiden, maar ook wat de juridische consequenties kunnen zijn. De kans dat je opgepakt wordt, is aanwezig en dat kan leiden tot de rechtszaal en uiteindelijk een boete. Maar het is wel een gegeven dat veel burgemeesters net als wij geen voorstander zijn van het uitzetbeleid. De kans dat de politie de confrontatie aangaat, wordt daarmee natuurlijk een stuk kleiner. We hebben inmiddels overal in Nederland alarmlijsten opgesteld van mensen die we meteen kunnen mobiliseren als de politie op het punt staat een gezin uit te zetten". Maar is dat net als bij al die kraakopstootjes niet gewoon verspilde moeite? De politie trekt toch aan het langste eind. "We laten zo in ieder geval zien dat we het totaal niet met het uitzetbeleid eens zijn en geven de vluchtelingen daarnaast ook iets meer tijd om hun spulletjes bij elkaar te pakken". Ben Patriot: Hopelijk gaat justitie op de ingeslagen weg voort!! Sinds enkele maanden is er een duidelijk harder beleid naar extreem- link(S) geweld waar te nemen. -De politie voorkwam een tijdje geleden een bestorming van het uitzetcentrum bij Rotterdam-Zestienhoven Airport. -De politie Haaglanden sloot een hele meute extreem-link(S)e en geweldadige anti-racisten op in een sporthal, en beschermde daarmee een nazi-demonstratie van de Nederlandse Volks Unie (NVU) En ook nog afgelopen maandagavond arresteerde de politie een tiental extreem-link(S)e anti-Verdonkactivisten die een poging probeerde te ondernemen om de gemeenteraadsvergadering van de gemeente Vlagtwedde over het te openen uitzetcentrum te verstoren. Het aantal zeer geweldadige incidenten uit extreem-link(S)e hoek is dermate hoog, dat er een hele bibliotheek mee gevuld kan worden. Gelukkig zijn de tijden gekeerd in het voordeel van ("extreem")-rechts, en begint ("extreem")-rechts duidelijk ook wat speelruimte te krijgen in het Nederlandse politieke krachtenveld. Hoe gaat de politie in Belgie en meer bepaald in Vlaanderen om met extreem-link(S) geweld?? Naar ik heb gehoord heel goed, demonstraties en manifestaties van het Vlaams Blok en andere rechts-nationalistische organisaties worden goed door de politie op straat beschermd. Alleen de organisatoren kunnen op warme dus negatieve belangstelling van de Belgische geheime dienst (Staatsveiligheid) rekenen, of zit ik er dan naast?? |
Tja, in België is het extreem rechts die maar al te graag op de vuist gaan.
Wat ik wel niet begrijp is waarom er zoveel mensen zijn die stemmen op een individu als Rob "Klop" Verreyken. Of vindt men het een goede zaak dat de vrouwen meer poef krijgen? Kweetnie hoe ik dat moet interpreteren? |
Citaat:
|
Citaat:
Brave jongens. Doen geen vlieg kwaad. Alleen vrouwen. |
Citaat:
|
Hariop, daar gaan we weer.
Geweld is rechts. Links is lief. Die lieve luitjes hebben in de USSR zo'n 10 miljoen medeburgers naar de eeuwige jachtvelden geholpen... So what? Toch lief hé. Die lieve luitjes hebben tijdens de koningskwestie mensen gemolesteerd, enorme vernielingen aangericht.... So what? Toch lief hé. Die lieve luitjes hebben tijdens de stakingen van '60, onnoemlijke schade veroorzaakt... So what? Toch lief hé. Die lieve luitjes..... Laat ons kort en bondig lachen: HA! |
Citaat:
Citaat:
Er is trouwens ook een hemelsbreed verschil tussen extreem-linksen en vrijdenkende progressieven, hoor. |
Citaat:
Links is passé. Rechts is progressief! Wist je dat dan nog niet. Links is joernalistenvoer, die op zenders zitten waar soaps regeren. Rechts is de intelligentia. Erg hé. :wink: |
Citaat:
Citaat:
Tja, je komt echt wel zeer intelligent over met dergelijke uitspraken. :roll: Vele mensen die ik ken die verslaafd zijn aan soaps zijn ook overtuigde Vlaams Blok-stemmers. Maar wat hebben soaps nu eigenlijk te maken met politiek? |
Citaat:
Kan er nog iemand wat komen meezeiken hier? :D :lol: :lol: 8) 0X |
Citaat:
|
Waar vier burgers samen zijn is er één die Blok heeft gestemd!
Ik neem aan dat de volgende Paars-oranje regering samenscholingen van meer dan 3 personen zal verbieden...... :lol: :lol: :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be