patrickve |
23 juli 2011 06:14 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleur__
(Bericht 5580750)
Dat zien we later dan wel. Ik heb een gevoel dat dit niet meer goed komt en dat we terug over moeten naar nieuwe verkiezingen. En ik heb het gevoel dat dit Bart zn doel was.
|
't is te hopen, he. Nu, zo "brilliant" is de analyse van BDW niet, he, we zitten dat soort analyses hier nu al een paar dagen te schrijven hier met verschillende posters. Het is gewoon een nuchtere kijk op een klinkklare evidentie.
Inderdaad, nu zou het veel beter zijn dat er verkiezingen komen natuurlijk, met hopelijk een overdonderende meerderheid voor de V-partijen (VB + N-VA en LDD ?? :-) ).
Maar ook daar moet je niet naief zijn, die kwiebussen die voor 10 zilverlingen - nee, zoals BDW zegde, voor NIKS - daar bibberend aan tafel zitten "omdat de keunink zich heeft geenerveerd" weten dat ook. Die moeten dus ALLES slikken want als er ene 1 pink verroert en het mislukt KOMEN er verkiezingen en zijn ze eraan.
Dat gaat dus lukken, als de Franstaligen zo intelligent zijn om even hun tegenstellingen opzij te schuiven en te profiteren van deze uitzonderlijke positie waar de 4 vlaamse partijen op hun handen en voeten zitten en de vaseline al rond hun holleke is gesmeerd.
Dit hebben ze nog nooit gezien: totaal lam geslagen vlamingen die bereid zijn om hun moeder te prostitueren als er toch maar een regering komt, en, zoals BDW het zegt, zelfs niet een beetje gesparteld hebben. Daar kunt ge nu van bekomen wat ge niet kon dromen gisteren.
Het is voor de Vlamingen uiteraard een HEEL GEVAARLIJKE situatie, want zoals je weet zijn alle toegevingen aan FR in dit land irreversiebel. Wat er ginder nu allemaal gaat verpatst worden is voorgoed naar de vaantjes. Als de Franstaligen willen, kunnen ze zelfs Antwerpen bekomen zou ik denken. Die mannen gaan "ja" moeten zeggen. Het is de laatste keer van hun carriere dat ze aan een formatietafel zitten.
|