![]() |
Muyters en bezuinigen.
Constant Bernaer
Chauffeur Constant Benny Mouton Chauffeur Benny Dirk De Waele Kok Dirk André Vanbrabant Chauffeur André Uit de lijst van kabinets medewerkers van Muyters blijkt dus dat hij dus toch iets doet voor de werkgelegenheid. 3 chauffeurs in dienst. En dan maar klagen over bezuinigen!!!:-D:-D |
Citaat:
|
Dat zou dus kunnen. Maar ik heb hem nog nooit in zijn leven zien werken. Of je zou het afschuimen van feestjes van zijn kapitalisten vriendjes werken moeten noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die heeft genoeg aan vier militairen. Op zijn bootje in Italië. Thuis heeft hij 250 flikken en nog een pakje militairen. |
Misschien werken die chauffeurs deeltijds of een in vroege shift een in late shift en een in het weekend.
|
Een minister moet nu eenmaal veel op de weg zijn, 'smorgens vroeg, 'savonds laat, weekends, feestdagen, ... de minister kiest daarvoor, zijn chauffeur echter niet, die heeft waarschijnlijk ook een gezin naast het chauffeurke spelen.
Je hebt dan als minister keuzes je rijdt een gedeelte van je afstanden zelf, deze tijd is dan wel een tijd dat je niets anders kan doen. Je laat je chauffeur zeer veel overuren kloppen, uren die betaald moeten worden aan een verhoogd tarief. Deze chauffeur loopt wel een verhoogd risico (in slaap vallen) en heeft geen privéleven. Je neemt meer dan één chauffeur in dienst waardoor de voorgaande problemen zich niet stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat de N-VA het niet deed om de postjes ? Je moet er niet zoveel eieren proberen onder te leggen, zo maak je de tegenstrijdigheid tussen wat de N-VA zegt en wat ze effectief doen alleen maar groter. |
Citaat:
Muyters bewijst zonder meer dat de N-VA zeer sociaal is... |
Citaat:
Santé ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
al eens gezien met welke bak di rupette rondrijdt?
vooooorr de meeensen |
Citaat:
|
Als je zo dikwijls naar de koning moet en voor al die camera's kan hij maar slecht met mij ouwe Dacia gaan.
|
Citaat:
Daarnaast zijn er afspraken en aangepaste budgetten die de grootte en kostprijs van de kabinetten regelen. Deze kwestie van zoveel chauffeurs of zoveel poetsvrouwen, is dus een volledige non-discussie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be