![]() |
Vrouwen vechten boerkaverbod aan bij Grondwettelijk Hof
![]() Het boerkaverbod dat zaterdag van kracht gaat in ons land zorgt voor heel wat commotie. Twee vrouwen dienen bij het Grondwettelijk Hof verzoeken tot annulatie en schorsing van het verbod in: Ik hoop oprecht dat deze gediscrimineerde vrouwen hun slag thuishalen. Daarna bestaat er geen enkele reden meer waarom ik niet in mijn geprefereerde outfit de straat op mag: ![]() Problems any1? |
Mooi zeg. Doe je die motiefjes zelf?
![]() |
Waarom mag ik niet naakt rondlopen in moslimlanden?(hier trouwens ook niet)
|
Citaat:
|
hoe zit dat nu met die godsdienstvrijheid? Waar staat in de koran dat ze zich compleet moeten inpakken? en als het er niet instaat wat houdt me dan tegen om onder het mom van godsdienstvrijheid te verklaren dat ik dagelijks een pakske sigaretten moet gaan pikken?
Als de aanklagers (zijn het vrouwen? hoe weet je dat?) gelijk krijgen, moeten andere adepten dan aanhanger zijn van een bepaalde godsdienst? of mogen ze ook gemaskerd rondlopen "omdat ze er klaar voor zijn"? Ik vraag me af hoever ik in de supermarkt zou geraken met zo'n "hood" en bijpassende jas aan. Zouden we de bank binnengeraken als we van ons geloof er zo moesten uitzien? ![]() |
Goeie zaak. Mensen mogen zich kleden zoals ze willen, en andere mensen mogen op basis daarvan dan zeggen wat ze willen (en discrimineren).
Vrijheid is leuk. Moeten we hier echt eens invoeren. |
Citaat:
|
|
Ik had echt graag van voorstanders gehoord, wat ze van mijn favoriete boerka-versie vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men kan natuurlijk ook nog speciaal voor deze vrome ingepakten een irisscan voorzien of aan vingerafdrukherkenning doen; Een volledige scan zal ook niet mogen voor het geval een medewerker moest geilen op hun x-ray foto. |
Waarom moeten wij per se ons gezicht zichtbaar laten?
Zodat camera's ons beter kunnen filmen? :s |
Citaat:
![]() Nu nieuw de Broeika!: ![]() |
Citaat:
|
Die boerka is een broeikas
ongezond en onhygiënisch weg ermee |
|
zijn die wijven wel legaal in het land ?
|
De wereld komt op zijn einde en wij liggen wakker van dit?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be