![]() |
Taliban knopen jongetje van acht op.
Taliban knopen jongetje van acht op
Citaat:
Schaf al die onzin af en de wereld gaat een pak mooier worden. En diegenen die ervan uit gaan dat een geloof op zich niet slecht is maar misbruikt wordt moeten dan eens gaan beseffen dat hun eigen belang niet opweegt tegenover het aantal doden dat daardoor gevallen zijn , dagelijks vallen en nog gaan vallen. (Sjaka Sin) |
Citaat:
|
Citaat:
Dit was een ven de lezers die gereageerd heeft en ik kon het zelf niet beter verwoorden. Vandaar dat ik de nickname er heb achter gezet. |
Taliban zijn drugshandelende criminelen. Dicht ze geen zaken toe die ze niet hebben. Religieus? Net zo religieus als een copperhead in een heet olievat.
|
Citaat:
![]() |
Als die er zouden zijn was dat al lang gebeurd. Islam is geen godsdienst, Islam is een machtsmiddel.
|
[quote]
Citaat:
|
[quote=Fieseler;5582971]
Citaat:
|
Citaat:
|
In vergelijking met de verzameling documenten die de grondslag vormen voor de bijbel heeft de koran geen wordingsgeschiedenis van betekenis.
Lange tijd na de dood van Mohammed werden zijn overleveringen opgetekend en gebundeld. We praten over een tijdsverloop van enige decennia. Die van de bijbel is ten minste - het OT meegerekend een tweeduizend jaar. Feitelijk zijn beide boeken verhalenbundels, die van de koran meer nog een flodderroman van zweverig kaliber. Maar wel met een wet en regelgeving die gehandhaafd kon worden. Een herkenbaar product onder de nomadiserende stammen van het midden-oosten. |
[quote=Fieseler;5582971]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Propaganda denk je? Dit zijn de gegevens vanwege de VN: http://www.unodc.org/documents/regio...une%202008.pdf |
Citaat:
Je kunt dat werkelijk op een hele hoop dingen toepassen. |
Dat religies en dus ook de islam achterlijk en idioot zijn is een feit maar niettemin is het vermoorden van een kind zodanig barbaars dat in mijn ogen ALLE middelen goed zijn om dit soort mensen te doen verdwijnen van deze aardbol.
geef nog een laatste waarschuwing aan de taliban en indien ze deze naast zich neerleggen gewoon de hele meute verdelgen als ongedierte met alle middelen die we hebben! |
[quote=Fieseler;5582971]
Citaat:
|
Citaat:
|
Afghanistan zit in een vergevorderd stadium van ontmenselijking. Ik denk dat het voorkomen van dergelijke barbarijen eerder aan de vele smerige oorlogen van de afgelopen decennia ligt dan aan de vertelsels van een profeet die meer dan 1300 jaar geleden leefde. Al kan ik begrijpen dat dat niet past in het wereldbeeld van de vele zelfverklaarde islamexperten.
|
@ Jo
Ja, feitelijk wel. Plotseloos had men een uitstekend transportmiddel voor drugs naar de VS. De VS militairen zelf en hun terugkerende voertuigen. Maar alles wat veel geld in Afghanistan heeft is drugsgerelateerd. Niet alleen Taliban dus. |
[quote=-Jo-;5583077]
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be