![]() |
Ik sta wss hopeloos achter, maar overal op dit forum duiken emicons met vlaggetjes op. Ik vraag mij of waar en hoe ik zo 1tje kan maken met een eigen vlaggetje
ik dank u bij voorbaat |
Citaat:
|
Citaat:
:vlaander: Ge wilt niet weten wat ik hiervoor heb moeten doen!! 8) |
aan Paulus
ik vraag het je heeeeel lief. wil jij ook zo'n gifje voor mij maken? ![]() ik dank je bij voorbaat |
Hehe, ik heb er zo mjn twijfels bij :)
|
vragen kan geen kwaad zeker als ik het zo lief vraag :p
|
Waarom doet de vorm van dat geel in je avatar me vaag aan
![]() denken ;) |
daar vergis je je toch in. Heb die avatar zelf ontworpen (ni officieel dus) en da moet een bliksem voorstellen en dus geen sieg rune
|
Meestal zie ik het NSV met zwart, rood, wit
Ik neem aan dat het zwart-gele van Vlaanderen is ? |
|
Citaat:
|
Zeg, waarom worden de foto's van jullie leden anoniem gemaakt ?
|
Ze kunnen in ieder geval geen Vloms schrijven... :roll:
|
we hebben vele raakpunten mor dit betekent niet dat we verschillen en 2 aparte organisaties zijn.
Het onherkenbaarmaken van personen heeft niet echt een wel bepaalde rede. Mensen van de staatsveiligheid en federale politie het wat moeilijkere maken en mss ook enkele blokbustertjes :p zou er 1 kunnen zijn... |
euh op wat slaagt dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Jullie verschillen dus niet en zijn geen 2 aparte organisaties? Of jullie verschillen niet maar zijn wel 2 aparte organisaties? Citaat:
Rede... De rede, dat is het verstand. De reden om mensen "onherkenbaar-te-maken" dat is iets anders. Dat ":p" een rede is, dat wist ik al :P 1 advies: spoedcursus Nederlands. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be