![]() |
Burgerinitiatief
Bij deze een voorstel...
Vaak vraagt men als burger zich af wat men nog kan doen om een beetje greep te hebben op de politieke gang van zaken in dit land. Verkiezingen vinden maar eens plaats in de zoveel jaar en de uitslag ervan is weinig relevant, daar men staatsmanschap hoger inschat dan de wil van de kiezer. Betogen, petities, ... dat heeft allemaal geen zin he. Maar moesten de knappe koppen van dit forum ( niet ik, dat geef ik grift toe ;-) ) nu eens hun verstand bijeenleggen en een soort beknopte 'intentieverklaring' schrijven en online plaatsen ... een manifest zo men wil waarin enkele essentiële zaken aan bod komen, zoals bescherming van de Vlaamse Brusselaars, geen uitbreiding van Brussel, enz... En we vragen/ met aandrang/ vervolgens ALLE partijen, vakbonden die verklaring te ondertekenen, .... online geplaatst zodat ze voor iedereen te raadplegen valt... Zou dat geen nieuw idee zijn. Of is dat oude koek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
juist ja. |
Citaat:
Beter zo ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke politicus houdt rekening met dit forum ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spreek nooit over Brussel of blijf er uitermate vaag over. Anders ga je enkel individuele standpunten kunnen aanhoren en ga je nooit tot een gezamenlijk manifest kunnen komen. |
Citaat:
Wellicht teveel rekening gehouden wat hier allemaal gelald is ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ah, je hebt wat bijgevoegd :lol: Neen, tot hiertoe heeft de NVA maar één keer geblunderd, en dat was door NIET te doen wat dit forum eensgezind wou: de hoogdringendheid van hun BHV voorstel afblazen... Voor de rest: op het juiste spoor. 8-) En eh, maak daar nu niet teveel van he. Ik zei dat wat hier leeft tot aan de top geraakt, niet dat ze daar hun beslissingen op baseren he. |
Citaat:
Je zal zien, het zal uiterst moeilijk zijn om hen zo ver te krijgen. |
Citaat:
Ik zei dat N-VA er nu wellicht uitligt omdat ze teveel rekening hielden met wat hier verkondigd wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de NIETS partij. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be