![]() |
Gratis activiteiten gezocht.
OK mensen, niet om als schooier of armoezaaier over te komen. Maar de maand is bijna gedaan, de pot met goud is aanzienlijk lichter geworden.
Ik ben op zoek naar gratis activiteiten. De kinderboerderij is gratis, de speeltuin is gratis, spelen op het strand/picknicken is gratis. Maar wat nog? Ja nu kom ik misschien inspiratieloos over en ik beken kleur. Maar als iedereen hier een beetje inspiratie deelt, kunnen wij de laatste dagen misschien nog vol met pret vullen. Ik heb nog een volle dieseltank dus.... de locatie is niet van belang. Ik dank U |
Citaat:
:cheer: Ofroad :cheer: :cheer: Alles geven :cheer: Of ge kunt ook iets afbranden. Of ge kunt gaan vissen, dat ga ik doen. :cheer: sport for the under-class :cheer: |
Keet schoppen :cheer:
;-) |
Rij naar Rusland.
|
Citaat:
|
|
Citytripje binnenland doen, met culturele activiteiten op maat van kinderen (bv. Mechelen: Technolopolis + speelgoedmuseum).
Combineer naar hartelust met een picknick in een stadspark. |
Wat wij met ons kleinkindjes zoal (gratis) doen?
Namiddag naar 't bos Kinderboerderij hier wat verderop De tent opzetten in onze tuin en er bij droog weer nachtje in slapen Naar de zandbak gaan... Hangt wel af vd leeftijd van de kinderen. Hier zijn't allemaal kleuters. |
Binnenspelletjes voor als 't regent:
-Koekjes/pannenkoeken/wafels bakken. Laat de kleintjes mee het deeg maken. -Een grote klomp zoutdeeg maken en figuurtjes kneden. Nadien in de oven bakken. -Ballonnenfestijn: koop een heleboel ballonnen (kost weinig), blaas ze samen op en dan gooien maar. |
met de fiets een hele dag rondtrekken.
Spoorzoeken in het bos (wel dubbel werk, maar het is ook dubbel plezant) Bezoekje + wandeling aan onze Noorderburen (Zeeuws Vlaanderen is prachtig), Zierikzee, Tholen, de Deltawerken, de Zeelandbrug (Oosterschelde) overrijden... (overzet met de auto: Breskens naar Vlissingen is gratis én een leuk avontuur) |
Citaat:
maar wacht eens, ik heb het niet over Breskens-Vlissingen, ik heb het over die overzet van Kruiningen-????. Waar ging die nu weer naartoe? |
Och, ik heb nog iets héél plezant voor kinderen: die scheepsliftjes in Wallonie, niet die grote van Strépy maar die drie oude hydraulische kleintjes ernaast. Kost wel beetje geld als je met een bootje wil meeliften.
|
Braambessen trekken en er confituur van maken.
Ook plezant, maar vergeet niet wat ze van de laaghangende braambessen zeggen. |
(geen bezen trekken die lager hangen dan den hond kan piesen)
|
Citaat:
En dat is nu een fiets-veer |
Citaat:
|
Citaat:
|
kuisen @ Casa Nyn
|
|
masturberen / neuken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be