![]() |
Een subforum 'Nederland'?
We hebben enkele Nederlanders forumgebruikers die af en toe topics aanmaken over Nederlandse politiek. Interesse in een apart subforum?
Maarten |
Ja ik wel, Nederland is toch het land dat ik het meest opvolg (buiten België natuurlijk).
|
Het moet maar eens gedaan zijn met de vernederlandisering.
NEEN. |
zelf kan ik genoegen nemen met ons plekje in ' buitenland' of 'staatsinrichting' (gezien onze toekomstige samenwerking) maar ik kan me voorstellen dat het aantal discussies zo groot is dat dit een apart onderdeeltje is. Dat maakt het dan wel makkelijker te vinden als onderwerp van discussie. En god weet dat er over Nederland soms heftige discussies worden gevoerd.
|
Helemaal voor, bravo.
Wat zou er tegen kunnen zijn? Ver-Nederlandisering? :lol: Wat is dat? |
Goed idee.
Fora over de NL politiek zijn nu vaak onoverzichtelijk (Fok), lollig en vluchtig (GeenStijl), etnisch (maroc, mamjo, etc), eenzijdig conservatief rechts (artikel..), of gemodereerd links (joop) |
Vind ik een uitstekend idee!
|
Prima voorstel.
Kunnen we eens praten over Emile Gerardus Maria Roemer ;) |
Uitstekend idee!
|
goed idee!
|
Ik ben daar zeker niet tegen, maar dan zou ik er liever een subforum van maken waarin ook de éénheid met Nederland kan aan bod komen en de Nederlands-Vlaamse verhoudingen, niet alleen de Nederlandse binnenlandse politiek.
|
Op zich heb ik niets tegen een subforum over Nederland.
Maar in het algemeen vind ik dat er nu al teveel (deels overlappende) subfora zijn. Misschien eens de hele structuur herzien en vereenvoudigen? |
In principe heb ik hier helemaal niets op tegen.
|
Citaat:
|
Maarten, moet dit niet in 'Suggesties & Mededelingen'? :p
Ik sluit me aan bij de mening van Jozef Ostyn. |
Citaat:
|
Citaat:
Correcte observatie. |
Citaat:
on topic : ik ben ook wel voorstander al de Hollanders hier apart te steken :-o |
Citaat:
Allemaal Nederland in apart subforum bespreken. |
Waarom niet, hoewel ik zniet ben voor een multiculturele samenleving......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be