![]() |
Kan er iemand Vermassen laten zwijgen aub?
Hij zegt dat er veel kans is dat de daden van Breivik geïmiteerd zullen worden.
Is hij de "druppel teveel" bij bepaalde labiele personen aan het uitlokken? http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110725_015 |
Citaat:
|
Citaat:
En de geschiedenis bewijst dit. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is de toegevoegde waarde nu eigenlijk van zijn tussenkomst? Zichzelf weer eens in de picture stellen? |
Citaat:
|
Citaat:
Het blijft een mediageile persoon |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan verwijs je naar gevaarlijke Belgicisten. Ik trok gewoon je dictatoriale gedachtengang door. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is typisch hoe Belgicisten het debat steeds proberen te vervalsen. |
Citaat:
|
Citaat:
NVA aan de kant geschoven Een beetje later begint men meer en meer rechts weer te stigmatiseren door dit soort feiten. Misschien kan men vanaf nu elke terroristische aanslag aan links beginnen koppelen. Nota Di Rupo die een ware oorlogsverklaring is voor de gemiddelde vlaming. Anderzijds zie je op franse zenders wel dagelijks uitzendingen over het nazisme en af en toe eens een uitzending die rechts eraan linkt. Op deze wijze raken ook franstaligen opgejut dit is een feit. Maarja we zien wel ik straf het beleid wel af op mijn manier (niet door geweld) |
Citaat:
Het was een samenstelling van verschillende terreurdaden die reeds verschillende malen met succes zijn uitgevoerd over heel de wereld. Zelfs zijn manier van de aandacht afleiden en de politie naar de verkeerde plaats lokken en daar bezig houden is niet nieuw. En de media zou er inderdaad beter het zwijgen toedoen. Want uitspraken zoals die van onze media gekke geldwolf zijn niet wenselijk. Ze kunnen slapende honden wakker maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be