![]() |
hallal strand
Naaktstranden behoren niet vanouds tot de maatschappelijke voorkeur in ons land. Is er plaats voor hallal stranden aan onze vlaamse kust? Dat wil zeggen enkel met aura bedekt toegelaten. En wat het boerkaverbod betreft (dat beter niqab verbod zou heten) naaktlopen in de stad is strafbaar maar het mag op sommige stranden, daarom zou ik pleiten voor de oprichting van een hallalstrand voor het hele gezin en voor iedereen die liever bedekt het strand bezoekt. Graag uw mening?
|
Citaat:
Je kan daar monokini, burkini, met gekke hoedjes of zonder hoedjes baden. |
Zullen wij dan samen zwemmen? Of is dat haram moetlaq?
Grapje. Hoe kom je toch op zo'n idee? Je zit boordevol inspiratie de laatste tijd. Jek labas? |
Citaat:
|
Wat is dan uw probleem?
Die ene kilometer waar je in je bloot pietje moet rondlopen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kom je op dit idee? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga het woord van Allah hier niet betwisten, sla uw blikken neer remember... geldt trouwens ook voor zusters ... miss knappe soldaten topic openster:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Loop je dan echt tegen een paal? Het woord van Arrahman moet je betwisten maar ik mag me wel vragen stellen bij zulke regels. Een man die zijn blik naar beneden wenst te slaan, mag dat. Van mij mag je zelfs eisen voor een stuk halalstrand. Maar waar ik het moeilijk meeheb is dat mensen (moslimmannen) verzen gebruiken en aanhalen wanneer het hen goed uitkomt. Als ge aan het strand uw ogen wilt neerslaan dan moet je dat ook in 't stad doen, in het park, op school, op het werk. Kortom, een enkeltje Saoudie zou wel leuk zijn, niet? |
Citaat:
België heeft maar 64 km strand en geen enkele kustgemeente ziet volgens mij heil in een strook "strand voor praktiserende moslims". Praktiserende moslims zijn in het algemeen geen aantrekkelijk economisch gegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je dus geen nudisten zien, ga niet naar Bredene. Keuze met overschot elders. Wil je geen mono/bikini of badpak zien, ga dan gewoonweg niet naar een strand, ga wel en kijk naar de grond of, beter nog, leer ermee leven. Dat laatste is doodeenvoudig als je maar in staat bent om met je hoofd na te denken en niet met dat kleine ding tussen je benen. Je bent in een maatschappij waar dat wel algemeen aanvaard is; die maatschappij hoeft zich niet aan te passen aan jouw wensen of de wensen van een minderheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be