![]() |
Israel...het beste land ooit.
Nuff said.
|
Citaat:
|
Nuff said = Enough said (voor als dat je vraag was).
|
Dan kan deze draad gewoon toe. Of komt er nog iets discussieachtig?
|
Citaat:
|
Inderdaad best wel mooi land. Behalve de stukken die zijn teruggegeven aan de arabieren. Die zijn terug woestijn geworden. Maar toch zijn ze zo blij dat ze hun raketjes wat dichter tegen Israel kunnen zetten.
|
Breivik vindt dat ook, Jos of Swa. ;)
Je kiest een slecht moment... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Israel-mythologie is vooral een fenomenaal staaltje van public relations. Israel is geen slachtoffer maar dader. Hoe verleidelijk ook, de moord op op de Europese joden kan niet gebruikt worden als excuus of rechtvaardiging voor de immorele onderdrukking van de Palestijnen. Israel is mijns inziens een gewelddadige en expansieve staat die zijn territoir in een reeks van veroveringsoorlogen stelselmatig heeft uitgebreid.
|
Ik vind dat ze anders geen slecht voorbeeld geven daar in Israël.
In het Israëlisch "werelddeel", komt alleen Turkije in de buurt van vooruitgang en kennis. In de buurt, maar daar moeten ze wel met 68 miljoen, waar Israël met 7.3 miljoen aan de slag moet, waarvan "maar" 5 miljoen Joods is. En dan gaan we eens kijken naar de nobelprijswinnaars per land. |
Er zitten ongetwijfeld geweldige mensen tussen, maar dat doet niets af van de acties van hun regering.
Geen ander land ter wereld krijgt zo veel diplomatieke , economische , militaire en morele steun van 's werelds grootste macht als Israel. Noem mij een land dat meer steun krijgt van welk land dan ook . En dan te bedenken dat het gaat om een ministaat. |
Citaat:
:thumbsup: |
:cheer: Israël :cheer:
|
de Vlamingen zouden ook wel gediend zijn met een klaagmuur. En het zal 24/24 uur beschikbaar moeten zijn.
|
In Brussel zijn wel een paar plekken aan te wijzen denk ik zo ......
|
nietszeggend topic, stel maar voor dat we moeten beschrijven hoe Israel's "democratie" in de praktijk werkt en harde feiten moeten opsommen 8O
laten we daarom "duimpjes" emoticons posten om dit topic in al z'n glorie te laten schijnen http://www.youtube.com/watch?v=KBUxZ...eature=related |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be